20.11.2023 / 14:00
StoryEditor

Producenci żywności chcą sprzedawać w modelu D2C. Otwierają własne sklepy stacjonarne i handlują przez internet

Własne placówki stacjonarne to dobry poligon doświadczalny przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek (fot. materiały prasowe/zdjęcie ilustracyjne)
Producenci żywności, artykułów chemicznych i kosmetyków od dawna inwestują we własne sklepy bądź stoiska firmowe. Ostatnio popularność wśród nich zyskuje wielokanałowy model sprzedaży, wykorzystujący własne sklepy internetowe, jak również platformy zakupowe prowadzone przez zewnętrznych operatorów.

Klienci sklepów fizycznych odwiedzający placówki, nad którymi umieszczone jest logo znanych marek, nie zdają sobie sprawy, jaka jest forma prowadzenia tego biznesu. A mogą być t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.11.2023 / 10:55
StoryEditor
Allegro wybrało nową agencję reklamową. Odpowiada za obsługę strategiczną i kreatywną
Allegro wybrało nową agencję reklamową (Allegro)
Na rynku polskim i czeskim, a docelowo także na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej Allegro będzie obsługiwać agencja DDB Warsaw. Zajmie się obsługą strategiczno-kreatywną.

Agencja DDB Warsaw wygrała przetarg na obsługę Allegro na rynku polskim i czeskim. Jak podaje spółka, współpraca rozpocznie się od stycznia 2024 roku i docelowo obejmie wszystk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02.12.2023 / 09:06
StoryEditor
Neonet ma problemy, co się stało!? Co to oznacza dla dostawców i konsumentów? Mamy oświadczenie władz sieci
Sklep sieci Neonet (fot. Wikipedia)
Zarząd spółki Neonet S.A. złożył w dniu 27 listopada 2023 r. do Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu wniosek o otwarcie postępowania sanacyjnego. Władze firmy zapewniają, że celem złożonego wniosku nie jest rozpoczęcie postępowania upadłościowego. Co problemy sieci oznaczają dla klientów i dostawców?

Obecnie spółka Neonet, która zarządza siecią niemal 300 elektromarketów i sklepem internetowym oczekuje na otwarcie postępowania, co może – jak wskazuje operator - potrwać nawet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
10. grudzień 2023 04:09