25.01.2022 / 12:55
StoryEditor

Wędliny, mięso i… wino. Kiszeczka rozwija sieć sklepów i wprowadza do nich nowy asortyment

Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Kontancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Sieć Kiszeczka w ciągu dwóch najbliższych lat ma powiększyć się o 20 placówek firmowych. Obecnie jest ich dziewięć. Ostatnia została otwarta w listopadzie 2021 r. w Konstancinie-Jeziornie. Jest to sklep flagowy, który pokazuje jak mogą wyglądać kolejne placówki pod tym szyldem.

Tym, co wyróżnia wspomnianą placówkę jest ekskluzywny wygląd i wyposażenie. Uwagę zwracają zwłaszcza szafy do sezonowania wołowiny, która jest hitem sprzedażowym marki Kiszeczka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04.09.2023 / 16:16
StoryEditor

Ruch w nowym wydaniu. W jaką stronę będą ewoluowały placówki sieci? Czy Żabka będzie miała nowego konkurenta?

Rafał Bałazy, Członek Zarządu, Ruch SA
Rafał Bałazy, członek zarządu Ruch SA: - Stawiamy przede wszystkim na punkty, które będą czymś pomiędzy starym Ruchem z prasą, drobnym non-foodem, a Orlenem – z jego przekąskami, kanapkami i dobrą kawą. Nie jest to klasyczny model convenience, ale taki, który zgodnie z naszymi analizami jest atrakcyjny dla klienta.

Na ile Ruch w obszarze detalicznym ma być nadal Ruchem, a na ile Orlenem? Czym Orlen w Ruchu – zwłaszcza w tej największej, „sklepowej” wersji spośród trzech zaprezentowanych pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 09:51
StoryEditor

Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash: Dyskonty nie są w stanie zaspokoić 100 proc. potrzeb konsumentów

Paweł Surówka, prezes Eurocah, uważa, że 30-proc. udział promocji w obrotach nie wpisuje się w model biznesowy dyskontów
Dyskonty potrafią czytać potrzeby konsumentów, ale ci potrzebują czegoś więcej niż tanich marek własnych – przekonuje Paweł Surówka. Prezes Grupy Eurocash przyznaje, że promocje są obecnie ważnym narzędziem walki rynkowej, ale krytykuje część akcji tego typu.

Paweł Surówka, odnosząc się do strategii Grupy Eurocash, w wywiadzie udzielonym "Rzeczpospolitej”, stwierdził, że jej celem jest bycie numerem jeden w segmencie superma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 13:59