24.05.2025 / 09:00
StoryEditor

TOP10 tygodnia w handlu: premie w Biedronce, Dino i próby przejęcia Carrefoura

TOP10 tygodnia w handlu: premie w Biedronce, ekspansja Dino i próby przejęcia Carrefoura (fot. Wiadomości Handlowe + Zeme + materiały prasowe + Rafal Oleksiewicz + Shutterstock)

W polskim handlu nie ma czasu na nudę. Ostatni tydzień dobitnie to pokazał. Branża żyła tajemnicza próba przejęcia Carrefoura. Gorącym tematem były też nowe premie dla pracowników Biedronki. Również rozwój sieci Dino i to na różnych płaszczyznach były ważnymi tematami. Uwagę przyciągały także restrukturyzacja Grupy Eurocash oraz hurtowa megafuzja na rynku spożywczym.

1. Europejski gigant handlu próbował przejąć Carrefoura!

To mogła być transakcja roku, jeśli nie dekady na rynku handlu spożywczego w Europie. Jak donoszą francuskie media...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 08:18
StoryEditor
Aż 80 proc. Polaków zaciska pasa. Na tych produktach oszczędzamy [RAPORT]
Wielu Polaków ma dosyć wyrzeczeń. Ale i tak 80 proc. oszczędza na zakupach (Fot. Pexels/ Kampus Production)

– Wielu Polaków ma już dosyć wyrzeczeń i mogą decydować się na powrót do tzw. normalności – uważają eksperci. Mimo tego tylko co piąty Polak nie musi zaciskać pasa. Na czym Polacy oszczędzają najczęściej, a na czym najrzadziej?

W artykule przeczytasz:

  • Wielu Polaków ma dosyć wyrzeczeń
  • TOP6 produktów, na których najczęściej oszczędzamy
  • TOP4 produkty, na których najrzadziej oszczędzamy
  • Dl...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2025 / 09:10
StoryEditor
Czerwone złoto, czyli ile waży rynek keczupu? Polacy najchętniej kupują go w…
Keczup (fot. Shutterstock)

Ketchup to jeden z najpopularniejszych dodatków w kuchni. Według danych udostępnionych przez Kraft Heinz Polacy najchętniej kupują go w dyskontach, a sama kategoria warta jest prawie 900 mln zł.

Najchętniej kupujemy ketchup w dyskontach, które są niekwestionowanym liderem i dzięki szerokiej dostępności oraz konkurencyjnym cenom cieszą się dużą popularnością wśród konsum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 13:42