07.08.2025 / 14:38
StoryEditor

Unimot umożliwi zakup akcji franczyzobiorcom sieci Avia. Da im na to pieniądze, ale żąda lojalności

Stacja paliw Avia (fot. Materiały Prasowe)

Unimot, operator sieci stacji paliw Avia, chce wdrożyć program lojalnościowy „Wspólny kurs z Unimot”. Będzie skierowany do franczyzobiorców sklepów na stacjach Avia i umożliwi zakup akcji spółki. Trzeba jednak spełnić kilka wymogów, w tym podpisać nową umowę franczyzową.

Spółka przekonuje, że możliwość nabycia akcji da franczyzobiorcom możliwość” funkcjonowania w całym ekosystemie biznesowym Grupy – obejmującym nie tylko markę Avia, ale także dz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 10:37
StoryEditor
Akcje Żabki na GPW wystrzeliły. Kurs rośnie o niemal 10 proc.!
Akcje Żabki na GPW wystrzeliły. Kurs rośnie o niemal 10 proc.! (fot. Canva + Żabka)

Inwestorzy na warszawskiej giełdzie reagują na doskonałe wyniki finansowe Grupy Żabka za pierwsze półrocze. W niecałą godzinę po otwarciu sesji kurs akcji sieci sklepów convenience rośnie o 9,55 proc.

W artykule przeczytasz:

  • Grupa Żabka publikuje wyniki finansowe za I półrocze 2025 r.
  • Mocne odbicie kursu akcji Grupy Żabka na GPW
  • Poprawa zysków i zapowiedź podwo...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 15:51
StoryEditor
Rossmann chce dotrzeć do młodych konsumentów. Jak zamierza to zrobić?
Logo sieci Rossmann (fot. Sebastian Rennack)

Rossmann startuje z kolejną odsłoną swojej strategii przyciągania młodszych konsumentów. Tym razem stawia na limitowaną ofertę kosmetyków i współpracę z młodymi twarzami polskiego hip-hopu. Co dokładnie zawiera nowy "drop" i dlaczego to może być ważna zmiana w sposobie komunikacji drogerii z klientami?

W drogeriach Rossmann pojawiła się właśnie nowa, limitowana seria kosmetyków do makijażu od marki Everybody London. To element szerszej kampanii, której celem jest dotarcie do m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. sierpień 2025 14:39