28.03.2024 / 10:45
StoryEditor

UOKIK pyta branżę spożywczą o nieuczciwe praktyki sieci handlowych. Sprawdź, czego dokładnie chcą się dowiedzieć urzędnicy [ANKIETA]

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozesłał do organizacji związanych z sektorem spożywczym ankietę, którą mają one kolportować wśród dostawców produktów rolno-spożywczych. Badanie dotyczy nieuczciwych praktyk ze strony sieci sieci handlowej. Urzędnicy proszą o wypełnienie ankiety i zgłaszanie nielegalnych praktyk urzędnikom.

TREŚĆ ANKIETY UOKIK DOTYCZĄCA NIEUCZCIWYCH PRAKTYK SIECI HANDLOWYCH:

KWESTIONARIUSZ DOTYCZĄCY NIEUCZCIWEGO WYKORZYSTYWANIA PRZEWAGI KONTRAKTOWEJ PRZEZ SIECI HANDLOWE W STO...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 15:29
StoryEditor
Barbora przyczyniła się do milionowych strat. Biznes e-grocery Grupy Maxima nadal nierentowny
Barbora.pl zakończyła działalność w Polsce w marcu 2024 roku (fot. Barbora)
Liczba zamówień realizowanych przez sklep internetowy Barbora nie zmieniła się istotnie w latach 2022-2023. To prawdopodobnie niski ich progres zmotywował litewską Grupę Maxima do częściowego wycofania się z biznesu e-commerce w Polsce. Spółka ujawniła, ile zamówień dostarczyła Barbora w 2023 roku.

Barbora przestała świadczyć usługi w Polsce w marcu 2024 roku. Viktoras Juozapaitis, dyrektor firmy UAB Radas z Grupy Maxima nadzorującej spółkę Barbora Polska stwierdził, że te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 18:22
StoryEditor
Jak przygotować sklep na sezon grillowy? Ekspozycja jest niezwykle istotna
Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, szef firmy TM 360° (fot. mat. pras.)
Prawidłowe przygotowanie sklepu na sezon grillowy to wbrew pozorom duże wyzwanie. Opłaca się je podjąć, gdyż dzięki właściwej aranżacji regałów, sprzedaż niektórych produktów na ruszt rośnie nawet trzykrotnie. O czym warto pamiętać wskazuje Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, szef firmy TM 360°.

Do grillowania przyznaje się już ponad trzy czwarte Polaków. Właściciel sklepu, który oferuje produkty na ruszt, ma zatem do czynienia z bardzo różnymi rodzajami klientó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 14:49