09.08.2022 / 17:49
StoryEditor

W lipcu detaliści mieli większe obroty. Cukier z najwyższym wzrostem średniej ceny

Krajowa Grupa Spożywcza zapewnia, że w pełni realizuje kontrakty na dostawy cukru do sklepów spożywczych (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Obroty sklepów detalicznych w lipcu wzrosły o 7,1 proc., przy spadku liczby wizyt o 5,4 proc. i wzroście wartości koszyka o 13,3 proc. w porównaniu do lipca ubiegłego roku. Wśród kategorii, które najbardziej przyczyniły się do ilościowego wzrostu sprzedaży było m.in. piwo oraz cukier. Kategoria cukru była tą, która odnotowała najwyższy wzrost średniej ceny +23 proc. w porównaniu do czerwca.

Dane M/platform z handlu tradycyjnego wskazują, że w lipcu kupowaliśmy więcej produktów niż w czerwcu, przy zbliżonej liczbie wizyt. Podczas wizyty w sklepie płaciliśmy ś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 23:26
StoryEditor
Frisco idzie na 1 mld zł przychodów. I może osiągnąć rentowność bez kolejnych inwestycji. Jak to chce zrobić?
Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash zapowiedział, że w tym momencie Frisco ma wystarczające zasoby, by osiągnąć próg 1 mld zł przychodów i rentowność bez konieczności dalszych inwestycji.

Od 2019 r. do 2023 r. przychody Frisco rosły w tempie kilkudziesięciu, a nawet ponad 100 mln zł. W roku 2019 było to 114 mln zł, rok później 217 mln zł, zaś w roku 2021 osiągnęł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 09:25
StoryEditor
Majówka 2024. Ile Polacy zamierzają przeznaczyć w tym roku na zakupy na grilla?
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa (fot. Simon Kadula/Shutterstock)
Polacy, którzy zamierzają grillować podczas tegorocznej majówki, przeważnie planują zrobić zakupy w promocjach. Deklaruje tak niespełna 58 proc. respondentów. Jednorozowo Polacy na grillowanie są skłonni wydać zaledwie... od 50 do 100 zł (34,5 proc. odpowiedzi) - wynika z badania UCE Research i Blixa.

Nieco mniej osób twierdzi, że zamierza wydać od 100 do 150 zł (31,7 proc.), za to zauważalnie mniej osób zadeklarowało wydatki w przedziale od 150 do 200 zł (14,2 proc.). Najrza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 02:53