31.10.2020 / 09:53
StoryEditor

W Warszawie prezydent zapowiedział pomoc dla handlarzy zniczami i kwiatami. Dołączają kolejni włodarze

Chryzantemy (fot. Pixabay)
Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski zapowiedział, że utworzy sześć dodatkowych punktów, w których przedsiębiorcy będą mogli sprzedawać rzeczy, które normalnie sprzedawali pod cmentarzami. Pomoc zapowiedzieli już włodarze kilku innych miast.

„Od jutra w Warszawie ruszy 6 punktów, gdzie będą mogli sprzedawać swoje znicze i kwiaty. Kupujmy je - bądźmy solidarni!” napisał na Twitterze w piątek w wieczorem Trzaskowski...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 11:40
StoryEditor
Przed majówką w sklepach pojawią się tłumy kupujących, a wraz z nimi złodzieje, zwabieni tłokiem i zakupową gorączką
Przed majówką wzrośnie zagrożenie kradzieżami sklepowymi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Majówka oznacza wiele dni niemal bez handlu, co sprawi, że w dniach poprzedzających długi weekend Polacy tłumnie ruszą na zakupy, a ewentualne braki będą uzupełniać w nielicznych otwartych sklepach. Te będą szczególnie oblężone w turystycznych miejscowościach, zwłaszcza jeśli dopisze pogoda. To oznacza, że podwójnie czujni powinni być zarówno konsumenci, jak i sprzedawcy. Okresy, w których klienci masowo pojawią się w sklepach, przyciągają złodziei, których celem staną się portfele klientów i towar na półkach sklepowych.

W 2023 r. poziom kradzieży wzrósł o ponad 22 proc. (wobec roku poprzedniego) i osiągnął 40 tys. zdarzeń – to przestępstwa zgłoszone, "ciemna liczba" może być według ekspertów na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 21:54
StoryEditor
25 lat Kappahl na polskim rynku. W jakie obszary biznesu modowy operator inwestuje najmocniej? Co dalej z Newbie?
Sieć sklepów Kappahl
Marka Kappahl świętuje 25-lecie swojej obecności na polskim rynku odzieżowym. Od uruchomienia sklepu online w Polsce w 2015 r., przez wprowadzenie przełomowych kolekcji takich jak kay/day i marki Newbie, aż po rozwijanie silnych więzi z klientami poprzez Kappahl Club, firma konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku, stawiając na zrównoważony rozwój i satysfakcję konsumentów.

– Wyzwania, jakie niosła pandemia, nie tylko nie osłabiły naszej pozycji, ale pozwoliły nam ją umocnić, adaptując się do zmieniających się potrzeb naszych klientów. Dzisiaj, świ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. maj 2024 09:03