02.03.2022 / 15:08
StoryEditor

Wayne Hodson, SPAR w Polsce: W trybie pilnym wycofaliśmy z naszych magazynów wszystkie produkty rosyjskie i białoruskie

Sieć SPAR wycofała ze sprzedaży we wszystkich swoich magazynach w Polsce i Szwajcarii produkty wytwarzane i pozyskiwane na terenie Rosji lub Białorusi. SPAR mocno zarekomendował, aby wszyscy partnerzy detaliczni sieci w całej Polsce wycofali takie produkty ze swoich półek.

– W pełni wspieramy naród ukraiński w ich obronie przed agresją rosyjską. W trybie pilnym wycofaliśmy z naszych magazynów wszystkie produkty rosyjskie i białoruskie. Nie będziem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 08:40
StoryEditor
Carrefour pokazał dane po pierwszym kwartale. Wzrosty w żywności, spadki w non-foodzie
Carrefour (fot. LCV/Shutterstock.com)
Grupa zanotowała 22,2 mld euro przychodu ze sprzedaży po pierwszym kwartale tego roku, ale minione trzy miesiące nie były łatwe, szczególnie w Europie.

We Francji sprzedaż sieci wyniosła równe 10 mld euro, przy ujemnym wskaźniku LfL na poziomie -0,4 proc. Organicznie sieć skurczyła się o 1,8 proc. Zarówno biorąc pod uwagę stałe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 10:12
StoryEditor
Produkują makarony dla Biedronki, Lidla i Żabki. Teraz gromadzą gotówkę na akwizycje i inwestycje w aktywa produkcyjne
Zenon Daniłowski, prezes firmy Makarony Polskie (fot. mat. prasowe)
Makarony Polskie, notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych, zakończył rok z wyższym stanem gotówki niż wszystkich zobowiązań finansowych. Wzrost generowanych marż wraz z rosnącą sprzedażą zapewniły utrzymanie wysokich dynamik wzrostu zysków, a akcjonariusze mogą liczyć na wzrost dywidendy oraz rozwój skali biznesu zarówno organicznie, jak również poprzez przejęcia komplementarnych podmiotów.

Grupa Makarony Polskie uzyskała w 2023 roku 354,8 mln zł przychodów ze sprzedaży, generując wzrost wyniku EBITDA o 36,5 proc. rdr, do 57,8 mln zł i zysku netto o 34,5 proc. rdr,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. maj 2024 19:26