01.03.2024 / 19:37
StoryEditor

Widać światełko w tunelu. Rynek FMCG może odnotować w 2024 roku wzrost wolumenowy. Jak duży?

W 2024 roku w sklepach będą rządzić promocje i marki własne (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W tym roku klienci sklepów nadal poszukują promocji, sprawdzają je w gazetkach i aplikacjach mobilnych. Presja cenowa jest odczuwalna przez sieci handlowe, ale według Szymona Mordasiewicza, niedługo ona minie. Dyrektor zarządzający Panelu Gospodarstw Domowych GfK pokusił się nawet o analizę, na podstawie której prognozuje wolumenowy wzrost sprzedaży.

Rynkiem FMCG w 2024 roku będą rządzić promocje, marki własne, sieci handlowe umocnią się jeszcze bardziej, konsumenci nadal będą zwracać uwagę na ceny, które z kolei ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.08.2025 / 08:08
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Żabka, Biedronka, Carrefour, Lidl, Beda, Nawrocki, Jush, Żabka, Vollmart, sprzedaż detaliczna, JD.com
TOP 10 tygodnia: Żabka, Biedronka, Lidl, Beda, Nawrocki, Jush, Żabka, Vollmart, sprzedaż detaliczna, JD.com

Mijający tydzień w handlu to informacja o półrocznych wynikach sieci Żabka. Jeronimo Martins myśli o przejęciu sklepów Carrefoura w Polsce, a cała branża handlowa zastanawia się, co będzie dla niej oznaczała prezydentura Karola Nawrockiego.

Żabka zwiększa udziały rynkowe i zapowiada otwarcie znacznie większej liczby sklepów niż planowała

Żabka ma za sobą pełne wyzwań sześć miesięcy 2025 r. Największego oper...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.08.2025 / 11:00
StoryEditor
Cyfrowe płatności to codzienność młodych Polaków. Jakie są najpopularniejsze?
Młodzi Polacy wybierają Blika i kryptowaluty (fot. Shutterstock)

Szybkość, wygoda i prostota stają się kluczowymi kryteriami wyboru metod płatności wśród młodych dorosłych w Polsce. Nowy raport pokazuje, że tradycyjne karty i przelewy ustępują miejsca cyfrowym rozwiązaniom, a coraz większa część pokolenia Z interesuje się inwestycjami. Co kryje się za tymi zmianami i jakie formy finansów zyskują najwięcej?

Badanie "Finanse Młodych Polek i Polaków 2025" pokazuje, że Blik wyraźnie umocnił swoją pozycję w płatnościach online. Korzystanie z tej metody wzrosło z 81 proc. do 86 proc. wś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 16:54