01.09.2025 / 18:25
StoryEditor

Właściciel Jysk modyfikuje strukturę i koryguje strategię rozwojową. Co to oznacza dla sieci?

Na zdj. jeden ze sklepów sieci Jysk w Polsce (fot. OleksSH/Shutterstock)

Lars Larsen Group zapowiada znaczące zmiany w swojej strukturze organizacyjnej, które wejdą w życie wraz z rozpoczęciem nowego roku finansowego. Firma akcentuje rolę Jysk, a równocześnie planuje rozwijać działalność inwestycyjną. Co dokładnie oznacza ta reorganizacja dla grupy i jej spółek zależnych?

Od 1 września 2025 roku Lars Larsen Group będzie funkcjonować w oparciu o dwa główne filary: Jysk oraz Investments. Zmiana ta oznacza, że wszystkie spółki zależne, poza Jysk, zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 15:16
StoryEditor
Grudniowa fala kradzieży w sklepach. Świąteczny pośpiech sprzyja złodziejom
Świąteczne kradzieże w sklepach (fot. Shutterstock)

Grudzień od lat kojarzy się z intensywnymi zakupami, ale najnowsze dane pokazują drugą stronę tego handlowego boomu. Wzmożony ruch i presja sprzedażowa sprawiają, że sklepy notują wyjątkowo wysokie straty, szczególnie w najcenniejszych kategoriach towarów. Co sprawia, że przedświąteczny czas tak sprzyja złodziejom i jakie produkty znikają najczęściej?

Najnowszy "Barometr na temat strat w handlu detalicznym w Polsce", przygotowany przez Checkpoint Systems Polska we współpracy ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie, pokazuje wyr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 15:57
StoryEditor
Lidl zwiększa sprzedaż kawy na wynos. Oto jakie rozwiązania testuje [ZDJĘCIA]
Kącik kawowy w poznańskim Lidlu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Już w kilkudziesięciu sklepach sieci Lidl w Polsce sprzedawana jest gotowa kawa na wynos. Dyskonter korzysta z trendu coraz częstszego picia kawy przez polskich klientów poza domem, rozwijając różne warianty kącików kawowych.

Pomysł kącika kawowego nie jest w Lidlu niczym nowym. Na portalu wiadomoscihandlowe.pl już w 2018 r. pisaliśmy o pierwszym pilotażu takiego rozwiązania, we flagowym sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 10:11