26.02.2024 / 23:45
StoryEditor

Żabka szuka franczyzobiorców wśród obcokrajowców. Dzisiaj ponad 300 osób z zagranicy prowadzi sklepy sieci. Jakie warunki Żabka im oferuje?

Olena Saroyan franczyzobiorczyni Żabki w Warszawie
W ramach sieci Żabka działa obecnie ponad 8600 przedsiębiorców będących reprezentantami ośmiu narodowości. Łącznie swoje sklepy prowadzi ponad 350 obywateli spoza Polski. Zdecydowaną większość stanowią osoby pochodzące z Ukrainy i Białorusi, ale są także przedsiębiorcy z Mołdawii, Rumunii, a nawet z Egiptu. Co Żabka ma im do zaoferowania?

Z roku na rok polską gospodarkę wspiera coraz więcej obcokrajowców, którzy niejednokrotnie są bardzo dobrymi specjalistami i wypełniają luki w branżach z niedoborem personelu. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 12:09
StoryEditor
Chorten głównym sponsorem Jagielloni Białystok. Logo firmy pojawi się na koszulkach
Chorten sponsorem głównym Jagielloni Białystok (fot. Chorten)

Zawodnicy aktualnego mistrza polski w rozpoczynającym się sezonie będą biegać po murawach Ekstraklasy w koszulkach z logo sieci sklepów. Podobnie będzie w meczach Pucharu Polski.

Wywodząca się z Podlasia Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten aktywnie wspiera sport, zwłaszcza lokalne kluby. Najmocniejszą marką jest Jagiellonia Białystok, aktualni Mistr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 14:34
StoryEditor
Biedronka też chce przypomnieć dzieciom o końcu wakacji. Trzy dni wcześniej zrobił to Lidl
Sklep sieci Biedronka (Shutterstock)

Do końca wakacji jeszcze ponad miesiąc, a w sieciach handlowych już zaczęły pojawiać się artykuły szkolne. W tym tygodniu ruszyła sprzedaż zeszytów, kredek, flamastów w Lidlu, a od poniedziałku, 29 lipca podobną ofertę wprowadzi Biedronka.

Z danych sieci Biedronka wynika, że w ub. roku najwyższą sprzedaż w kategorii wyprawki szkolnej zanotowały zeszyty, kredki i długopisy. Sieć handlowa liczy na sprzedaż tych prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:09