28.05.2025 / 10:27
StoryEditor

Zakaz sprzedaży energetyków niepełnoletnim. Jak sklepy poradziły sobie z nową rzeczywistością?

Jak sieci handlowe poradziły sobie z zakazem sprzedaży energetyków? (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Początek 2024 roku przyniósł branży handlowej istotne wyzwania. Zakaz sprzedaży energetyków osobom poniżej 18. roku życia wywrócił do góry nogami dotychczasowy porządek na sklepowych półkach. Jak sieci sklepów poradziły sobie z ograniczeniami i które marki przetrwały tę transformację najlepiej?

Zakaz sprzedaży napojów energetyzujących osobom niepełnoletnim, obowiązujący od początku 2024 roku, odcisnął silne piętno na rynku FMCG w Polsce. Zmiany dotknęły nie tylko produ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 15:38
StoryEditor
Jakie trendy kształtują rynek delivery w 2025 roku? Wolt: zmiany w zwyczajach zakupowych są widoczne
Na zdj. dostawca platformy Wolt (fot. ChameleonsEye/Shutterstock)

Pierwszy kwartał 2025 roku przyniósł zmiany w zwyczajach zakupowych Polaków, które są coraz wyraźniej widoczne również na platformach z dowozem jedzenia. Dane Wolt pokazują, że święta i sezonowe okazje mają coraz większy wpływ na sposób, w jaki konsumenci korzystają z usług dostawy. Jakie produkty i dania wybierano najczęściej i które trendy zdominowały początek roku?

Z artykułu dowiesz się:

  • Jakie okazje są ważne dla gastronomii?
  • Jakie kategorie non-food rosną najmocniej na rynku delivery?
  • Jakie kuchnie zyskują popularność?

J...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 13:47
StoryEditor
Totalna dominacja dyskontów w Polsce, będzie ich więcej niż w Niemczech. Oto prognozy rozwoju rynku do 2029 r. [RAPORT]
Kanał dyskontowy będzie coraz ważniejszy na rynku (fot. mat. prasowe)

Dyskonty niestrudzenie powiększają swoje udziały rynkowe. W skali globalnej ich bastionem jest i pozostanie Europa. Według analityków w Polsce udziały rynkowe tego kanału w perspektywie 2029 r. będą znacznie wyższe niż w Niemczech. Rekordowe będą w… Norwegii.

W skali globalnej Europa jest i pozostanie najważniejszym regionem dla dyskontowego kanału sprzedaży detalicznej. Rozwój sieci sklepów oraz odbieranie kolejnych klientów innym f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. maj 2025 10:28