18.09.2024 / 08:42
StoryEditor

Żappsy wymienisz na pomoc dla powodzian. Żabka poprzez swoją aplikację uruchomiła zbiórkę dla ofiar powodzi

Żabka poprzez swoją aplikację uruchomiła zbiórkę dla ofiar powodzi (fot. mat. prasowe)

Żabka oferuje swoim klientom korzystającym z aplikacji mobilnej – żappka, wymianę zebranych przy zakupach punktów - żappsów na wsparcie dla osób poszkodowanych przez powódź na południu Polski.

Zgromadzone punkty można wymienić na ”symboliczną cegiełkę”, która zostanie przekazana na pomoc ofiarom powodzi. Jak czytamy w opisie wsparcia w aplikacji, ”zebrane środki w całości zostaną przekazane w celu pomocy poszkodowanym w wyniku tragicznych wydarzeń na południu Polski”.

300 żappsów można wymienić na cegiełkę o nominale 1 zł. Jest dostępna również opcja wymiany 600 punktów na datek o wartości 2 zł oraz za 1000 żappsów można wesprzeć zbiórkę na kwotę 5 zł.

Dodatkowo Żabka w opisie informuje, że jeden użytkownik może przekazać tylko jedną cegiełkę danego nominału. Czyli w zbiórce zorganizowanej przez Żabkę, jedna osoba może przekazać pomoc wartą 8 zł. Sieć sklepów nie informuje w jaki sposób przekaże zgromadzoną pomoc.

image
"Cegiełka" o wartości 5 zł w aplikacji żappka
FOTO: fot. materiały redakcyjne

Podobne akcje rozpoczęły również pozostałe duże sieci handlowe w Polsce. Biedronka rozpoczęła akcję, dzięki której klienci sieci mogą się zaangażować w pomoc dla powodzian w trakcie codziennych zakupów. Detalista uruchomił zbiórkę pieniędzy na kasach, z której środki w całości zostaną przekazane do Polskiego Czerwonego Krzyża.

Natomiast Lidl zorganizował zbiórkę produktów najbardziej potrzebnych powodzianom. Jej partnerami są Caritas Polska i Federacja Polskich Banków Żywności. Zbierana będzie przede wszystkim żywność o długim terminie przydatności do spożycia oraz woda pitna. W sklepach zostaną wydzielone specjalne kosze, do których będzie można oddawać produkty.

12.08.2025 / 15:55
StoryEditor
Nowy prezes Kaufland Polska do poprzednika: „Do trzech razy sztuka”
Nowy prezes Kaufland Polska do poprzednika Do trzech razy sztuka

Od początku sierpnia Martin Piterak jest już oficjalnie nowym szefem sieci Kaufland Polska. Jak patrzy na sytuację w spółce? Jak ocenia współpracę z dotychczasowym szefem – Stefanem Hoppe?

Martin Piterák oficjalnie już nowym prezesem Kaufland Polska

– Miło mi ogłosić, że obejmuję nową rolę jako Chief Executive Officer/CEO w Kaufland Polska – napisał Martin Pite...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 15:49
StoryEditor
Carrefour rozwija ofertę usług dodatkowych w Polsce. Partner jest międzynarodowy
Finestrat, Spain - March 9, 2018Carrefour logo in Finestrat Spain.

Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała właśnie partnerstwo z firmą kurierską DPD, dzięki któremu klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek tej firmy przy okazji codziennych zakupów we wszystkich hiper- i supermarketach w Polsce.

Dzięki nawiązaniu współpracy z DPD, klienci mogą teraz odbierać i nadawać przesyłki tego operatora w swoich sklepach Carrefour, przy okazji codziennych zakupów, bez koni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 15:52