30.06.2025 / 10:12
StoryEditor

Znana sieć wystawiona na sprzedaż. To efekt polityki celnej Trumpa

Sklep Claire‘s (fot. Wikimedia)

Sieć Claire’s, specjalizująca się w biżuterii i dodatkach, szuka podmiotu, który mógłby ją przejąć. Firma zmaga z konkurencją ze strony azjatyckich platform, a gwoździem do jej trumny mogą okazać się cła wprowadzone przez Donalda Trumpa.

Informacje podaje agencja Bloomberg, która podkreśla, że amerykańska sieć zmaga się z wieloma wyzwaniami, które mogą nie być łatwe do ominięcia. Detalista, który stawia przede w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 22:43
StoryEditor
Paczkomaty staną przed tysiącami placówek pocztowych. InPost podpisał przełomową umowę z państwowym gigantem
Advent International sprzedaje 17,5 mln akcji InPostu.

InPost wykonuje strategiczny skok na brytyjski rynek – podpisuje przełomową umowę z państwowym gigantem, Post Office, i zaczyna instalować Paczkomaty przed placówkami narodowego operatora. To partnerstwo może trwale zmienić rynek doręczeń w Wielkiej Brytanii i wzmocnić pozycję polskiej firmy w europejskiej logistyce.

InPost i brytyjska poczta łączą siły. Co zmieni nowa umowa?

Grupa InPost rozpoczęła współpracę z Post Office, narodowym operatorem pocztowym Wielkiej Brytanii zarządza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 15:45
StoryEditor
Delio z pop-up store w Warszawie! E-supermarket Żabki redefiniuje sposób kupowania świeżej żywności
Delio otwiera stacjonarny pop-up store w Hali Mirowskiej w Warszawie

Internetowy supermarket Delio z Grupy Żabka chce pokazać klientom jak wysokiej jakości produkty świeże oferuje. Operator postanowiły wyjść z wirtualnego do realnego świata ze swoją ofertą. W kultowej Hali Mirowskiej stanie pop-up marki, który ma wykorzystać skojarzenia z doświadczeniem miejskiego targu.

W dniach 12-15 listopada w warszawskiej Hali Mirowskiej pojawi się pop-up Delio – pierwszy w Polsce stacjonarny punkt e-supermarketu, w którym klienci będą mogli przekonać się, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2025 07:45