03.02.2021 / 12:09
StoryEditor

Adam Mularuk poza firmą AmRest. Odpowiadał w spółce za marki franczyzowe

Adam Mularuk z początkiem roku zakończył pracę w AmRest. Pełnił stanowisko, prezydenta odpowiedzialnego za marki franczyzowe: KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks. Był związany z firmą od 2012 roku.

Pracę w AmRest rozpoczął w 2012 roku jako Prezydent Burger King. We wrześniu 2014 r. objął stanowisko Prezydenta Starbucks. W tym okresie zwiększył zasięg marki Starbucks z trze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 12:32
StoryEditor
Żabka Polska ogłasza ważne zmiany w strukturze menedżerskiej. Adam Manikowski obejmuje ważne stanowisko. Są też inne awanse

Grupa Żabka ogłasza, że 1 czerwca 2025 roku Adam Manikowski objął funkcję Chief Executive Officer (CEO) jednostki biznesowej Żabka Polska. Jak podaje spółka, jego nowa rola jest wyrazem uznania dla skali i wpływu prowadzonego przez niego obszaru biznesowego oraz jego kluczowego znaczenia dla całej Grupy Żabka. Zmiany te nie wpływają na skład zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Żabka Polska, na którego czele stoi Tomasz Suchański jako prezes.

– Zmiany, które dziś ogłaszamy, są kolejnym krokiem w ramach konsekwentnie rozwijanej strategii budowy silnego i dojrzałego zespołu menedżerskiego w Żabka Polska. To e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.06.2025 / 17:55
StoryEditor
Popularna na Tik-Toku sieć handlowa zamknie nawet 180 sklepów. Zirytowani klienci: Ciężko na to zapracowała!
Kampania promująca odzeż plus-size oferowaną w salonach Torrid

Torrid, popularna w USA sieć sklepów odzieżowych dla kobiet oferująca ubrania w rozmiarach plus-size zlikwiduje w 2025 r. do 180 sklepów w związku ze słabymi wynikami sprzedaży. Klienci sygnalizują na Tik Toku i w mediach społecznościowych, że brak zainteresowania kupujących produktami firmy wynika głównie z fatalnej strategii marki.

Oznacza to, że operator zamknie nawet 30 proc. placówek stacjonarnych. Planowane zamknięcia sklepów są - jak zapewnia spółka Torrid - częścią strategii mocniejszego przejścia ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:59