14.03.2020 / 16:33
StoryEditor

Dostawa bez kontaktu. Koronawirus zmienia modele biznesowe firm

(fot. Pixabay)
Wolt, serwis za pomocą którego można zamówić jedzenie z dostawą zaoferował nową usługę, która wpisuje się w trend zapobiegania rozprzestrzenienia się koronawirusa.

„Nasze zespoły we wszystkich 20 krajach i w naszej centrali bardzo uważnie monitorują sytuację Covid-19. Przestrzegamy wszystkich zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia i aktywni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 10:38
StoryEditor

Sieci handlowe montują kamery w uniformach kasjerów i obsługi sklepów? To odpowiedź na rosnącą falę przemocy i rabunków?

(fot. Bernard Hermant/Unsplash)
W związku ze wzrostem liczby brutalnych ataków pracownicy brytyjskich sklepów Tesco będą nosić na uniformach kamery. Firma odnotowała wzrost liczby napaści fizycznych o jedną trzecią od zeszłego roku. Podobne działania zostały już podjęte przez sieci Sainsbury’s, Waitrose czy Coop.

W ostatnim czasie sieć John Lewis poinformowała, że pracownicy jej sklepów zostali wyposażeni i również przeszkoleni w zakresie stosowania kamer osobistych i rozładowywania konf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 10:59
StoryEditor

Ambra zwiększa sprzedaż i zapowiada kolejne inwestycje. Jak wygląda sytuacja na rynku wina i alkoholi?

<p>Robert Ogór, prezes firmy Ambra (fot. materiały prasowe, Ambra)</p>

Wyniki finansowe Grupy AMBRA za rok obrotowy 2022/2023

fot. Ambra
<p>Robert Ogór, prezes firmy Ambra (fot. materiały prasowe, Ambra)</p>
W niekorzystnym otoczeniu rosnących kosztów sprzedaż Grupy Ambra w roku obrotowym 2022/2023 wzrosła o 12,9 proc. - znacznie powyżej dynamiki rynku, a do wzrostu w największym stopniu przyczyniły się marki mainstreamowe i innowacje. Firma nie obroniła jednak w wielu kategoriach wolumenów sprzedaży.

W przypadku Ambry, dystrybutora i producenta alkoholi w roku obrotowym 2022/2023 najszybciej rosła sprzedaż największej kategorii czyli win spokojnych. Wzrost wartości spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23. wrzesień 2023 01:54