30.11.2019 / 00:00
StoryEditor

Dzięki inicjatywie Makro w listopadzie Polacy znów mogli spróbować patriotycznych dań

Polska kuchnia - znana, a w całkiem nowej, zaskakującej odsłonie - to główne przesłanie akcji Polski Tydzień Kulinarny (Fot.materiały prasowe)
Z inicjatywy firmy Makro Polska, która rozwija program Polskie Skarby Kulinarne, w listopadzie wybrane restauracje z całej Polski oferowały wyjątkowe dania w kolorze polskiej flagi. Była to druga edycja akcji Tydzień Kuchni Polskiej organizowanej przez hurtownika.

W tym roku Polski Tydzień Kulinarny odbywał się w dniach 11-17 listopada w wybranych restauracjach na terenie całego kraju, m.in. w Warszawie, Krakowie, Zakopanem i na Podhalu, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2024 05:29