26.03.2019 / 16:18
StoryEditor

Firma Essity doceniona na targach branży higienicznej Tissue World Milan

Zadowoleni z podwójnego sukcesu przedstawiciele firmy Essity podczas targów Tissue World Milan (Fot. materiały prasowe)
Tork, marka specjalizującej się w branży higienicznej i ochronie zdrowia firmy Essity, została laureatem dwóch nagród Tissue World Award w kategoriach: Najlepsza Strategia Marketingowa oraz Najbardziej Świadomie Zarządzający Energią Zakład. Nagrody zostały wręczone podczas największych międzynarodowych targów dla branży higienicznej – Tissue World Milan.

Statuetką za Najlepszą Strategię Marketingową została wyróżniona kampania Tork "Take Back the Lunch Break". Kampania została przeprowadzona w Ameryce Północnej, a jej celem była...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
03.12.2025 / 19:29
StoryEditor
Najem zwrotny jest coraz popularniejszym rozwiązaniem w polskim handlu. Co mówią najnowsze dane?
Najem zwrotny jest coraz popularniejszym rozwiązaniem w polskim handlu (fot. Shutterstock)

Rosnąca znajomość modelu najmu zwrotnego w sektorze handlowym staje się wyraźnym sygnałem zmian na rynku nieruchomości komercyjnych. Firmy coraz częściej analizują jego zastosowanie w kontekście zarządzania kapitałem i aktywami.

Według badania UCE Research i INWI, 39,7 proc. przedstawicieli branży handlowej deklaruje, że spotkało się z pojęciem najmu zwrotnego w swoim życiu zawodowym. Niewiele mniej, b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 10:56
StoryEditor
Czy KGS powinna przejąć Carrefoura? Eksperci nie mają wątpliwości
fot. KK

Krajowa Grupa Spożywcza w minionym roku obrotowym prawdopodobnie wygeneruje potężną stratę. Firma nie radzi sobie z zarządzaniem konglomeratem kilkunastu spółek i zdaniem ekspertów nie udźwignęłaby ciężaru operowania dużą siecią handlową. Na potencjalnym przejęciu skorzystałyby… dyskonty.

Krajowa Grupa Spożywcza, wskazana przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi jako podmiot, który mógłby potencjalnie przejąć sieć Carrefour, będzie raportować po ostatnim...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 14:56