26.03.2019 / 16:18
StoryEditor

Firma Essity doceniona na targach branży higienicznej Tissue World Milan

Zadowoleni z podwójnego sukcesu przedstawiciele firmy Essity podczas targów Tissue World Milan (Fot. materiały prasowe)
Tork, marka specjalizującej się w branży higienicznej i ochronie zdrowia firmy Essity, została laureatem dwóch nagród Tissue World Award w kategoriach: Najlepsza Strategia Marketingowa oraz Najbardziej Świadomie Zarządzający Energią Zakład. Nagrody zostały wręczone podczas największych międzynarodowych targów dla branży higienicznej – Tissue World Milan.

Statuetką za Najlepszą Strategię Marketingową została wyróżniona kampania Tork "Take Back the Lunch Break". Kampania została przeprowadzona w Ameryce Północnej, a jej celem była...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 08:48
StoryEditor
Żabka z "subskrypcją" na piwo, a do Biedronki i Lidla powracają piwne promocje majówkowe. Nawet 12+12 piw gratis
Sieci handlowe liczą na duże wzrosty sprzedaży piwa przed majówką (fot. Shutterstock; Biedronka)

Polski rząd pracuje nad zakazem promocji typu "kup 8 piw, a 4 dostaniesz w gratisie", a tymczasem - póki takie działania nie zostały zabronione - sieci handlowe powracają z "kultowymi" ofertami przed długim weekendem majowym. To już w Polsce majówkowa tradycja.

Żabka odnawia pomysł na "abonament" na piwo, Biedronka wprowadziła właśnie promocję 12+12 piw gratis na wszystkie piwa w butelkach zwrotnych. Warunkiem jest skorzystanie podcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 15:41
StoryEditor
Biedronka próbowała przejąć ATB Market, największą sieć handlową w Ukrainie? Sensacyjne doniesienia
Biedronka próbowała przejąć ATB Market? (fot. Sergiy Palamarchuk/Shutterstock; Szymon Pelc/Shutterstock)

Grupa Jeronimo Martins, do której należy Biedronka, miała podjąć próbę przejęcia lidera handlu spożywczego w Ukrainie - sieci sklepów ATB Market. Taką informację - z zastrzeżeniem, że jest ona niepotwierdzona - podał ukraiński "Forbes".

Wzmianka o Biedronce w kontekście ATB Marketu pojawiła się w wywiadzie, jakiego ukraińskiemu "Forbesowi" udzielił Wiktor Karaczun, jeden ze współwłaścicieli sieci ATB.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 14:00