12.04.2023 / 14:25
StoryEditor

L‘Osteria wchodzi do Polski. Wiemy, gdzie ruszy pierwsza restauracja znanej na Zachodzie sieci

Adam Mularuk będzie odpowiedzialny za rozwój marki L‘Osteria w Polsce jako partner joint venture (fot. mat. prasowe)
Marka L‘Osteria uruchomi latem 2023 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie swoją pierwszą restaurację w Polsce. Sieć znana z Niemiec oraz kilku innych krajów planuje ostrożny rozwój w Polsce. W perspektywie pięciu najbliższych lat ruszyć ma 10 lokali pod tym logo.

Pierwsza restauracja pod szyldem L'Osterii w Polsce zaoferuje ponad 170 miejsc siedzących wewnątrz lokalu, a w sezonie letnim także dodatkowe 100 miejsc w ogródku pełnym drze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2024 / 09:50
StoryEditor
Grupa Schwarz celem cyberataków. Drastyczny wzrost liczby zdarzeń
W 2023 roku niemieckie firmy w wyniku cyberataków poniosły straty na poziomie 206 mld euro. W 2024 roku szkody te mogą wzrosnąć jeszcze o ok. 30 proc.

Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, odnotowała w ostatnich kilkunastu miesiącach ogromny wzrost liczby cyberataków. Ich ilość zwiększyła się z 3,5 tys. do 350 tys. dziennie – potwierdził Gerd Chrzanowski, prezes Grupy. Prezes zdradził też, że opracowywana i wdrażana jest platforma AI dla sklepów, która pozwoli zredukować kolejki do kas.

Jak wyjaśnił w rozmowie z dziennikiem "Süddeutsche Zeitung" Gerd Chrzanowski, liczba ataków zaczęła gwałtownie wzrastać od czasu wybuchu wojny w Ukrainie – obecnie jest to na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 18:28
StoryEditor
Chiny uderzają w europejski handel brandy. Czy cła na francuski koniak eskalują spór handlowy z UE?
Chiny uderzają w europejski handel brandy (fot. Shutterstock)

Chiny odpowiedziały na decyzję UE o nałożeniu karnych ceł na chińskie samochody elektryczne, wprowadzając cła antydumpingowe na import brandy z Europy. Koniak, który stanowi aż 95 proc. eksportu europejskiej brandy do Chin, został najmocniej dotknięty, co wywołało burzę wśród francuskich producentów.

Chiny, reagując na decyzję Unii Europejskiej o nałożeniu ceł na chińskie elektryczne pojazdy, ogłosiły wprowadzenie tymczasowych ceł na europejską brandy, szczególnie koniak - i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. październik 2024 21:06