30.01.2020 / 08:17
StoryEditor

Lagardere Travel Retail Foodservice z nową strategią dla sieci So! Coffee. W planach rozwój marek Johnny Rockers i Paul

Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający FoodService Polska, Lagardere Travel Retail (LAGARDERE TRAVEL RETAIL FOODSERVICE)
- Będziemy rozwijać projekty gastronomiczne. Inwestujemy w nowe koncepty oraz będziemy szukać lokalizacji zarówno na lotniskach, jak i na dworcach kolejowych – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający FoodService Polska, Lagardere Travel Retail.

Podobnie jak w latach ubiegłych operator zamierza skupić się na rozwoju kawiarni So! Coffee w centrach handlowych i outletach, choć jest też zainteresowany uruchamianiem lokali ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 07:15
StoryEditor
Jysk uruchomi w Polsce zupełnie nowy format sklepów. Jakie lokalizacje chce podbić?
Marta Jabłonowska, Jysk (fot. Jysk)

Format Jysk "Mini" adresowany ma być zwłaszcza do dużych aglomeracji, w których trudniej o większe lokale w centrach i parkach handlowych. Czym dokładnie różni się ten koncept od standardowego sklepy sieci? Szczegóły ujawnia Marta Jabłonowska, Head of Retail w Jysk Polska.

W Danii testowany jest obecnie tzw. koncept „mini”. Czy to rozwiązanie trafi również do Polski?

Tak, koncept „mini” jest testowany w Danii oraz w kilku krajach Europy Za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.08.2025 / 13:32
StoryEditor
Masz problem z niską marżą? Otwieraj więcej sklepów
Technologie wspomagają skalowalność biznesu (fot. Shutterstock)

Blisko połowa europejskich detalistów wskazała w badaniu przeprowadzonym w 2025 roku przez EuroCommerce i McKinsey, że największym wyzwaniem dla branży są rosnące koszty działalności i związany z nimi spadek marżowości. Biznes twierdzi, że trzeba się skalować.

W najbliższej przyszłości presja związana z kosztami i malejącymi marżami będzie największym wyzwaniem dla branży spożywczej - taką odpowiedź wskazało 48 proc. dyrektorów genera...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 12:05