28.05.2020 / 12:53
StoryEditor

Makro doradza restauratorom, jak bezpiecznie przyjmować gości

(wiadomoscihandlowe.pl)
Makro opublikowało zbiór porad dla klientów HoReCa, przygotowany we współpracy z restauratorami i szefami kuchni. Jak zapowiada sieć, materiały są kompendium wiedzy o tym, jak przygotować lokal na wyzwania bezpiecznej obsługi gości.

Poradnik „Bezpieczne miejsce do jedzenia w czasach COVID-19. Porady dla branży gastronomicznej” jest częścią prowadzonej od kilku tygodni przez Makro akcji #restartGastro. Do ud...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 08:43
StoryEditor
Lidl w ogniu wojny cenowej. Sieć traci klientów mimo największej obniżki cen
Sklep sieci Lidl (fot. Shutterstock)

Na przełomie maja i czerwca niemiecki rynek spożywczy doświadczył jednej z najgłośniejszych ofensyw cenowych ostatnich lat. Lidl ogłosił największą obniżkę cen w swojej historii, obejmującą setki produktów. Jednak po tygodniu od tej decyzji wyniki zaskoczyły obserwatorów. Czy gwałtowna reakcja konkurentów może pokrzyżować plany Lidla?

Lidl, który doświadczenie wojny cenowej zdobywał w Polsce konftotując się z Biedronką, pod koniec maja niespodziewanie zapowiedział znaczną redukcję cen w niemieckich sklepach. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 16:58
StoryEditor
Kto nie inwestuje w optymalizację, ten zniknie z rynku? Prezes SM Gostyń opowiedział o przyszłości branży mleczarskiej [WYWIAD]
bbbb nnnnnn

Branża mleczarska w Polsce wchodzi w czas bezlitosnej selekcji. Tylko firmy z technologicznym zapleczem, dostępem do surowca i odważną strategią przetrwają nadchodzącą burzę. O tym co czeka sektor mleczarski oraz o tym w co trzeba inwestować opowiedział nam Stefan Stachowiak, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Gostyń.

Jak ocenia Pan obecną sytuację branży mleczarskiej w Polsce?

To dość złożone zagadnienie. Polska staje się coraz silniejszym graczem w europejskim sektorze mleczarskim, wyst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:29