29.06.2022 / 09:15
StoryEditor

MAKRO zakończyło cykl spotkań branżowych dla sektora HoReCa

MAKRO Polska zaprosiła restauratorów na cykl Mikserów kulinarnych w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne (fot. materiał partnera)
W kwietniu i maju MAKRO Polska zaprosiła restauratorów na cykl Mikserów kulinarnych w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, flagowego programu firmy z obszaru CSR.

Wydarzenia odbyły się w 9 miastach w całej Polsce: Szczecinie, Toruniu, Katowicach, Białymstoku, Łodzi, Krakowie, Rzeszowie, Lublinie oraz Kielcach. We wszystkich tych miastach i regionach, z wyjątkiem Krakowa, program Polskie Skarby Kulinarne zagościł w tegorocznej edycji po raz pierwszy. Miksery były zatem okazją do poznania założeń programu, zasad uczestnictwa, a także tego, jak można najlepiej wykorzystać udział w "Skarbach" do promowania własnego lokalu. Nie zabrakło również opowieści o tradycyjnej kuchni danego regionu oraz prezentacji win i serów, także zasad ich najlepszego pairingu.

– Program Polskie Skarby Kulinarne przede wszystkim ma na celu uświadomić Polakom, jak bogata w różnorodne smaki jest polska kuchnia – mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w MAKRO Polska i koordynatorka programu. – Każdy region naszego kraju wyróżnia się swoją własną kulinarną tradycją i przepisami. Chcemy te tradycje szeroko pokazać właśnie poprzez nasz program, w którym mogą uczestniczyć wszystkie te restauracje, które w swoim menu odwołują się do polskiej tradycji kulinarnej.

–  Po ostatnich dwóch latach spędzonych w izolacji spowodowanej pandemią, Miksery kulinarne są świetną okazją do osobistego spotkania przedstawicieli branży HoReCa – mówi Grzegorz Obszański, Dyrektor Rynku Śląskiego w MAKRO Polska. – W trakcie spotkań uczestnicy mogą porozmawiać ze sobą, wymienić się doświadczeniami związanymi z prowadzeniem restauracji i dowiedzieć się, jak włączać polskie tradycje kulinarne do menu swoich restauracji.

16.09.2025 / 11:25
StoryEditor
Ile firm przetestuje skrócony tydzień pracy? Ministerstwo zakończyło zbieranie wniosków
Minister Agnieszka Dziemianowicz-Bąk (fot. Anna Strzyżak/Kancelaria Sejmu)

Aż ponad 1,5 tys. firm chce przetestować u siebie czterodniowy tydzień pracy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej właśnie skończyło przyjmowanie wniosków.

Dane podała minister RPiPS w Agnieszka Dziemianowicz-Bąk w wywiadzie dla Radia Tok FM. Dodała, że ta liczba może się zmienić, bo firmy miały czas do poniedziałku do północy na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 21:48
StoryEditor
Jest chętny na zakup sieci Costa Coffee! Inwestor jest powiązany z branżą gastronomiczną

Według ustaleń Sky News, amerykański fundusz inwestycyjny Apollo Global Management, właściciel sieci restauracji Wagamama i grupy The Restaurant Group, prowadzi wstępne rozmowy z doradcami The Coca-Cola Company w sprawie zakupu sieci kawiarni Costa Coffee.

Costa, największa sieć kawowa w Wielkiej Brytanii, od 2018 roku należy do Coca-Coli. Koncern nabył ją od Whitbread za 3,9 mld funtów, licząc na dywersyfikację swojego biznesu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 11:07