29.06.2022 / 09:15
StoryEditor

MAKRO zakończyło cykl spotkań branżowych dla sektora HoReCa

MAKRO Polska zaprosiła restauratorów na cykl Mikserów kulinarnych w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne (fot. materiał partnera)
W kwietniu i maju MAKRO Polska zaprosiła restauratorów na cykl Mikserów kulinarnych w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, flagowego programu firmy z obszaru CSR.

Wydarzenia odbyły się w 9 miastach w całej Polsce: Szczecinie, Toruniu, Katowicach, Białymstoku, Łodzi, Krakowie, Rzeszowie, Lublinie oraz Kielcach. We wszystkich tych miastach i regionach, z wyjątkiem Krakowa, program Polskie Skarby Kulinarne zagościł w tegorocznej edycji po raz pierwszy. Miksery były zatem okazją do poznania założeń programu, zasad uczestnictwa, a także tego, jak można najlepiej wykorzystać udział w "Skarbach" do promowania własnego lokalu. Nie zabrakło również opowieści o tradycyjnej kuchni danego regionu oraz prezentacji win i serów, także zasad ich najlepszego pairingu.

– Program Polskie Skarby Kulinarne przede wszystkim ma na celu uświadomić Polakom, jak bogata w różnorodne smaki jest polska kuchnia – mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w MAKRO Polska i koordynatorka programu. – Każdy region naszego kraju wyróżnia się swoją własną kulinarną tradycją i przepisami. Chcemy te tradycje szeroko pokazać właśnie poprzez nasz program, w którym mogą uczestniczyć wszystkie te restauracje, które w swoim menu odwołują się do polskiej tradycji kulinarnej.

–  Po ostatnich dwóch latach spędzonych w izolacji spowodowanej pandemią, Miksery kulinarne są świetną okazją do osobistego spotkania przedstawicieli branży HoReCa – mówi Grzegorz Obszański, Dyrektor Rynku Śląskiego w MAKRO Polska. – W trakcie spotkań uczestnicy mogą porozmawiać ze sobą, wymienić się doświadczeniami związanymi z prowadzeniem restauracji i dowiedzieć się, jak włączać polskie tradycje kulinarne do menu swoich restauracji.

24.04.2024 / 09:08
StoryEditor
Rośnie sprzedaż smartfonów, spada telewizorów i laptopów. Jakiej elektroniki szukają Polacy?
Rośnie sprzedaż smartfonów, spada telewizorów i laptopów (fot. mat. pras.)
W zeszłym roku rynek dóbr technologicznych i trwałego użytku minimalnie się skurczył, a jego wartość wyniosła 50,77 mld zł (vs 50,9 mld zł w 2022 r.). Przede wszystkim spadła sprzedaż telewizorów (-17,7 proc.), laptopów (-13,4 proc.) oraz suszarek do ubrań (-16 proc.) – wynika z danych firmy badawczej GfK - An NIQ Company.

Niekwestionowanymi liderami polskiego rynku elektroniki i AGD pozostają smartfony, ekspresy do kawy oraz odkurzacze pionowe i robotyczne. Jak wynika z danych GfK - An NIQ ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 16:00
StoryEditor
Grillujemy! Jak przygotować sklepy na sezon grillowy? Podpowiadamy, jakie produkty będą się cieszyły w tym roku największą popularnością
45 proc. Polaków deklaruje, że w trakcie cieplejszych dni grilluje przynajmniej raz w tygodniu (fot. Shutterstock)
Rozpoczynający się wraz z początkiem maja sezon grillowy to okres zwiększonego popytu nie tylko na karkówkę, boczek czy kiełbasę, ale także napoje, sosy, przyprawy i różnego rodzaju akcesoria. Przed pikiem sprzedażowym warto zbudować optymalną ofertę oraz efektywnie ją wyeksponować.

Kiedy dni robią się dłuższe, a słońce mocniej przygrzewa, Polacy zaczynają masowo wykupywać ze sklepów mięsa i wędliny, ale także ryby oraz warzywa, które trafiają później na ru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 18:45