29.06.2022 / 09:15
StoryEditor

MAKRO zakończyło cykl spotkań branżowych dla sektora HoReCa

MAKRO Polska zaprosiła restauratorów na cykl Mikserów kulinarnych w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne (fot. materiał partnera)
W kwietniu i maju MAKRO Polska zaprosiła restauratorów na cykl Mikserów kulinarnych w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, flagowego programu firmy z obszaru CSR.

Wydarzenia odbyły się w 9 miastach w całej Polsce: Szczecinie, Toruniu, Katowicach, Białymstoku, Łodzi, Krakowie, Rzeszowie, Lublinie oraz Kielcach. We wszystkich tych miastach i regionach, z wyjątkiem Krakowa, program Polskie Skarby Kulinarne zagościł w tegorocznej edycji po raz pierwszy. Miksery były zatem okazją do poznania założeń programu, zasad uczestnictwa, a także tego, jak można najlepiej wykorzystać udział w "Skarbach" do promowania własnego lokalu. Nie zabrakło również opowieści o tradycyjnej kuchni danego regionu oraz prezentacji win i serów, także zasad ich najlepszego pairingu.

– Program Polskie Skarby Kulinarne przede wszystkim ma na celu uświadomić Polakom, jak bogata w różnorodne smaki jest polska kuchnia – mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w MAKRO Polska i koordynatorka programu. – Każdy region naszego kraju wyróżnia się swoją własną kulinarną tradycją i przepisami. Chcemy te tradycje szeroko pokazać właśnie poprzez nasz program, w którym mogą uczestniczyć wszystkie te restauracje, które w swoim menu odwołują się do polskiej tradycji kulinarnej.

–  Po ostatnich dwóch latach spędzonych w izolacji spowodowanej pandemią, Miksery kulinarne są świetną okazją do osobistego spotkania przedstawicieli branży HoReCa – mówi Grzegorz Obszański, Dyrektor Rynku Śląskiego w MAKRO Polska. – W trakcie spotkań uczestnicy mogą porozmawiać ze sobą, wymienić się doświadczeniami związanymi z prowadzeniem restauracji i dowiedzieć się, jak włączać polskie tradycje kulinarne do menu swoich restauracji.

20.10.2025 / 10:20
StoryEditor
Sprytni i nielojalni. Młode pokolenie Polaków na zakupach [BADANIE]
Beata Sadowska, Urszula DziekańskaBeata Sadowska, Urszula Dziekańska

Młodzi konsumenci w Polsce zmieniają reguły gry na rynku FMCG. Coraz lepiej radzą sobie finansowo, ale równocześnie zachowują pragmatyzm i dystans wobec marek. Ich wybory zakupowe są racjonalne, choć nierzadko podszyte potrzebą drobnych przyjemności.

Dane z badania syndykatowego IQS „Świat młodych 7”* (obejmującego osoby w wieku 16–29 lat, niemające dzieci) pokazują, że to pokolenie, które planuje, porównuje i coraz rzadziej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 11:39
StoryEditor
Pamiętajmy od podstawach. Dlaczego wyniki wyszukiwania są wciąż kluczowe dla retail mediów?
(fot. materiał partnera)

W świecie retail mediów sporo mówi się dziś o reklamach w sklepach stacjonarnych, o Connected TV, o programatycznym displayu i wideo, no i oczywiście o AI oraz agentach AI. Ale mimo tych wszystkich nowinek, wciąż numerem jeden – i to z dużą przewagą – pozostaje klasyczny format reklamowy: sponsored product, czyli reklama w wynikach wyszukiwania.

Reklamy w wynikach wyszukiwania to główne źródło przychodu dla większości sieci retail mediów (RMN). Aż 80 proc. przychodów z reklam Amazona pochodzi właśnie z jednego formatu –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 14:27