31.08.2023 / 13:58
StoryEditor

McDonald’s będzie otwierał restauracje w małych miastach. Zainwestuje nawet 2,5 mld złotych

Tomasz Rogacz, dyrektor generalny McDonald‘s Polska (fot. McDonald‘s Polska)
McDonald’s to największa sieć barów szybkiej obsługi w Polsce, ale jej rozwój ma niebawem jeszcze przyspieszyć. Chce otwierać 30-40 placówek rocznie i modernizować kolejnych 50. W ciągu trzech lat wyda na to 2,5 mld złotych.

O sprawie pisze Puls Biznesu. Tomasz Rogacz, dyrektor generalny McDonald’s Polska podkreśla, że ruch w restauracjach jest wysoki, a sieć zdobywa nowych konsumentów. Rekom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.09.2025 / 11:02
StoryEditor
Empik rusza z nową marką własną. Empik Home zadba o wyposażenie domów
Empik Home – nowa marka Empiku z tekstyliami, dodatkami i zapachami do domu (fot. materiały prasowe)

Empik poszerza swoją działalność, debiutując na rynku wyposażenia wnętrz z własną marką Empik Home. Oferta obejmuje szeroki wybór tekstyliów, dodatków i akcesoriów, które mają odpowiadać na potrzeby osób poszukujących prostych, estetycznych i funkcjonalnych rozwiązań do domu. Co dokładnie znalazło się w kolekcji i jakie kierunki estetyczne wyznacza nowa marka?

Nowa marka Empik Home wprowadza do wnętrz subtelne elementy, które nadają im indywidualny charakter. Wśród propozycji znalazły się miękkie tekstylia, takie jak pościel muślinow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2025 / 17:15
StoryEditor
AI odbierze sklepom aż 70 proc. ruchu. Kluczowe będą reputacja i prawdziwe opinie
Wiarygodność opinii jest kluczowa w erze AI w przypadku sklepów internetowych (fot. Shutterstock)

Niebawem to nie Google może być miejscem, w którym toczą się bitwy na opinie o sklepach czy produktach. Konsumenci coraz częściej pytają sztuczną inteligencję o to, jaki produkt wybrać i gdzie go kupić. Detaliści mogą mieć problem z tym, jak sprawić, aby dany model podpowiadał zakupy w ich sklepie.

Takie wnioski płyną z najnowszego raportu analitycznego TrustMate.io „Widoczności e-commerce w erze AI IX 2025”. Podkreśla on, że kończy się era polegania na wynikach z wyszukiw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. październik 2025 15:39