27.07.2021 / 07:00
StoryEditor

Polski rynek gastronomiczny nie powrócił do poziomu sprzed pierwszego lockdownu [RAPORT]

Gastronomia wciąż w trudnej sytuacji, najlepiej radzą sobie pizzerie i lokale z sushi (Shutterstock)
90-procentowy spadek liczby klientów, przychody niższe o 80 proc., indywidualna gastronomia poradziła sobie lepiej od sieciowej, a najlepiej spośród wszystkich segmentów wypadły pizzerie i lokale serwujące sushi – takie wnioski płyną z najnowszego raportu „Kondycja Polskiej Gastronomii czyli jak COVID-19 wpłynął na finanse branży” przygotowanego przez Posbistro.

Obecnie Polska jest jednym z krajów, które wydają najmniej na jedzenie i picie poza domem w porównaniu z innymi krajami Unii Europejskiej - średni procent z dochodów, przez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.05.2024 / 09:33
StoryEditor
Asprod startuje z nowym formatem placówek. Na jaki koncept sieć postawiła tym razem?
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków otwarty przez fimę Asprod (fot. materiały prasowe)fot. Asprod
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków otwarty przez fimę Asprod (fot. materiały prasowe)fot. Asprod
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków otwarty przez fimę Asprod (fot. materiały prasowe)fot. Asprod
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków otwarty przez fimę Asprod (fot. materiały prasowe)fot. Asprod
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Szczecińska firma Asprod po raz kolejny udowadnia, że nie boi się eksperymentować. Po uruchomieniu trzech placówek w formule drive-thru ruszyła z testem nowego konceptu pod nazwą Dostaniesz Wypieków.

16 maja firma Asprod otworzyła pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków, będący połączeniem piekarni, kawiarni i lunchbaru. – Ten koncept jest całkowitą nowością nie tyl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 15:22
StoryEditor
Detaliści z rynku DIY mogą zacierać ręce – co trzeci Polak planuje remont lub rozbudowę domu [DANE GfK]
Jak wynika z najnowszej edycji raportu Current Consumer Mood, przygotowanego przez GfK – An NIQ Company, blisko co trzeci badany zamierza przeprowadzić większy remont bądź zakupić sprzęt do ogrodu czy warsztatu. Najchętniej kupować będziemy farby do wnętrz oraz kwiaty i rośliny.

Według danych GfK – An NIQ Company od wybuchu pandemii aż do końca 2023 roku polscy konsumenci byli w negatywnych nastrojach. Od stycznia br. wskaźnik barometru wreszcie znal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. maj 2024 15:04