26.10.2023 / 12:33
StoryEditor

Rynek cateringu dietetycznego w Polsce warty już 3 mld zł. Konsolidują branży będzie postępować

Rynek cateringu dietetycznego w Polsce rośnie jak na drożdżach (fot. Shutterstock)
Ponad 3 mld zł - tyle, według analizy Nice To Fit You, warty będzie w tym roku rynek cateringu dietetycznego w Polsce. Rok do roku wzrośnie o 20 proc. Branża jest mocno rozdrobiona, ale w perspektywie kilku lat powinna nastąpić jej konsolidacja.

Zdaniem analityków, którzy sporządzili raport na zlecenie Nice To Fit You, w kolejnych latach rynek cateringu dietetycznego wciąż będzie się dynamicznie rozwijać. W 2024 r. m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 17:54
StoryEditor
Selgros pracuje nad nową odsłoną sklepu internetowego. Wiemy, kiedy premiera!
12 maja swoją premierę będzie miała nowa osłona sklepu internetowego Selgros (fot. materiały prasowe)
12 maja światło dzienne ujrzy nowa osłona uruchomionego dekadę temu sklepu internetowego Selgros24.pl. Czy to kolejny sygnał świadczący o tym, że firma Transgourmet (właściciel 20 hal Selgros Cash & Carry) obudziła się z letargu i zaczęła śmielej inwestować na naszym rynku?

Sklep internetowy Selgros24.pl, należący do spółki Transgourmet Polska, został uruchomiony równo 10 lat temu – w 2014 r. Umożliwia on robienie zakupów przez internet wszystk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 17:29
StoryEditor
Szymon Poliński, prezes FC Kopernik: Widzimy, że sklepy firmowe to dla nas must have
Szymon Poliński, prezes Fabryki Cukierniczej Kopernik zapowiada rozwój sieci sklepów firmowych, przede wszystkim w Toruniu, ale też w innych miastach chętnie odwiedzanych przez turystów (fot. FC Kopernik) 
Fabryka Cukiernicza Kopernik miała swego czasu ponad 30 sklepów firmowych. Aktualnie prowadzi ich pięć, ale ta liczba wzrośnie. Szymon Poliński, prezes FC Kopernik, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl stwierdza, że mają one stanowić jeden ze sprzedażowych filarów firmy. Zapowiada też rozwój eksportu i obecności w internecie oraz poprawę dystrybucji w kanale tradycyjnym. Szymon Poliński zdradza również, jak wygląda jego podejście do współpracy z dyskontami.

Jak obecnie wygląda struktura sprzedaży produktów FC Kopernik w poszczególnych kanałach? Na które z tych kanałów będziecie kłaść szczególny nacisk?

W naszej podst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 15:24