30.11.2019 / 08:09
StoryEditor

Sfinks Polska podał wyniki. Firma wprowadza nowe koncepty

(fot. Sphinx)
Restauracje sieci Sfinks Polska wypracowały po trzech kwartałach 2019 r. przychody ze sprzedaży gastronomicznej w wysokości 147,01 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 5 proc. rok do roku. Pozytywna dynamika dotyczy wszystkich najważniejszych marek w portfolio Sfinksa, w tym sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i Fabryka Pizzy.

Przychody jednostkowe wyniosły na koniec okresu 119,60 mln zł wobec 129,57 mln zł rok wcześniej, co było skutkiem m.in. przekształcenia części lokali własnych we franczyzowe i w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2024 / 15:03
StoryEditor
Producentów i dystrybutorów soków oraz dżemów czeka duża zmiana. Teraz nie będą mogli już nic ukryć przed konsumentami
napoje, soki, produkcja
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące miodu, soków i dżemów. Do tej pory mieszanki miodowe musiały zawierać na etykietach jedynie informację, czy miód pochodzi z UE. To się wkrótce zmieni. Ta zmiana dotknie także producentów soków i dżemów.

W przyszłości producenci i dystrybutorzy będą musieli informować na etykiecie, jaką część miodu każdy kraj stanowi w mieszance. Kraje UE mogą jednak zdecydować, że należy zgłosi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 12:26
StoryEditor
Żabka wprowadzi do sklepów kioski samoobsługowe znane z fast-foodów. Wkrótce start pilotażu [NASZ NEWS]
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/pj
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/pj
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/pj
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Żabka tak mocno skręca w kierunku gastronomii, że aż ma w planach wprowadzenie do sklepów kiosków samoobsługowych, jakie znaleźć można chociażby w punktach typu fast-food. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, maszyny pojawią się testowo w pierwszych Żabkach już w najbliższych tygodniach.

Pilotaż prowadzony będzie w sklepach, w których oferta gastronomiczna Żabki cieszy się największą popularnością. Testowana nowość ma przyspieszyć i ułatwić proces zamawiania pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 00:30