03.10.2023 / 17:03
StoryEditor

Sfinks Polska pokazał wyniki. Najlepiej radzi sobie marka Sphinx

Restauracje sieci należących do Sfinks Polska wypracowały w pierwszym półroczu 2023 r. sprzedaż gastronomiczną w wysokości 89,8 mln zł wobec 77,8 mln zł rok wcześniej (fot. Sfinks Polska)
Restauracje sieci należących do Sfinks Polska wypracowały w pierwszym półroczu 2023 r. sprzedaż gastronomiczną w wysokości 89,8 mln zł wobec 77,8 mln zł rok wcześniej. W ujęciu skonsolidowanym grupa Sfinks zanotowała na koniec czerwca przychody ze sprzedaży w wysokości 50,3 mln zł, czyli wyższe o 13 proc. r/r. Zysk netto wyniósł 313 tys. zł.

– Siłą napędową naszej grupy są restauracje Sphinx, które zwiększyły obroty w pierwszym półroczu o 17 proc. mimo mniejszej liczebności tej sieci. Co ważne, publikowane przez nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 12:06
StoryEditor
Konsolidacja na rynku karmy dla zwierząt. Belgijski gigant integruje polskich producentów drobiu i pet food
United Petfood Holding, fort. United Petfood Holding

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów trafił wiosek o zgodę na utworzenie przez cztery spółki wspólnego przedsiębiorcy. W konsolidacji rynku biorą udział belgijska firma United Petfood Holding, Fundacja Rodzinna J. Krzyżanowski, Fundacja Rodzinna A. Krzyżanowska oraz Fundacja Rodzinną Sobczak. Projekt ma zwiększyć potencjał produkcyjny United Petfood.

United Petfood Holding, to belgijski koncern specjalizujący się w produkcji i dystrybucji karmy dla zwierząt. W Polsce firma ma trzy zakłady, dwa produkujące suchą  karmę i jede...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2024 / 18:05
StoryEditor
Polska branża tytoniowa jest strategicznym sektorem dla gospodarki. Przynosi miliardy złotych do budżetu państwa [ANALITYCY]
Ile miliardów złotych polska branża tytoniowa wnosi do budżetu państwa?  (fot. mat.pras.)

Jak wynika z raportu CASE, polska branża tytoniowa odgrywa strategiczną rolę w krajowej gospodarce. Nasz kraj ma pozycję lidera produkcji wyrobów tytoniowych wśród krajów Unii Europejskiej. Ile ten sektor przynosi wpływów do budżetu?

Polska jest niekwestionowanym liderem w produkcji wyrobów tytoniowych w Unii Europejskiej, odpowiadając za 39 proc. wspólnotowego rynku i wyprzedzając takie kraje jak Niemcy, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. grudzień 2024 18:52