24.09.2018 / 13:48
StoryEditor

Sfinks rozwija franczyzową sieć pizzerii

(fot. materiały prasowe)
Grupa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, otworzyła restaurację Fabryki Pizzy w Krakowie. Nowo powstały lokal mieści się w pobliżu uczelni AWF. Restauracja prowadzona jest w modelu franczyzowym i jest szóstym lokalem tej sieci w mieście.

Nowo powstała Fabryka Pizzy zajmuje powierzchnię 160 mkw., a sala konsumpcyjna pomieści 50 gości. W sezonie letnim przy restauracji będzie działać również ogródek, z miejscem dl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 21:05
StoryEditor
Lewiatan rozkręca się w formacie convenience i rozwija ofertę marek własnych
W 2023 r. PSH Lewiatan powiekszył się o 189 sklepów jednak działania sieci skupiały się przede wszystkim na poprawie rentowności placówek (fot. materiały prasowe)
Polska Sieć Handlowa Lewiatan wypracowała w 2023 r. obrót detaliczny na poziomie 16,6 mld zł. Jest to wynik o 9 proc. wyższym niż w roku 2022. Liczba placówek sieci także się zwiększyła, co odbyło się przy dużym udziale placówek convenience. Jednak działania PSH Lewiatan skupiały się przede wszystkim na poprawie rentowności sklepów, do czego przyczynić się miało wzmocnienie oferty marek własnych.

Na dzień 31 grudnia 2023 r. pod skrzydłami Polska Sieć Handlowa Lewiatan, której organizatorem jest spółka Lewiatan Holding, było dokładnie 3229 sklepów o łącznej powierzc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 15:34
StoryEditor
Małgorzata Piekarska, Auchan: Proces zakupowy zaczyna się dużo wcześniej niż wizyta w sklepie
Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska na Retail Trends 2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dla polskich konsumentów cena produktu jest szczególnie ważna przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Musimy odpowiadać na te oczekiwania. Nie jest jednak tak, że tylko cena się liczy – mówiła Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska podczas debaty "Pogoń za konsumentem. Dokąd idą i czego szukają wszystkie formaty handlowe?" na Retail Trends 2024.

Małgorzata Piekarska zwróciła uwagę choć Polacy przykładają dużą wagę do cen produktów, to na zakupach oczekują także inspiracji i pomocy przy wyborze właściwej dla nich oferty....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. czerwiec 2024 01:47