02.05.2022 / 13:17
StoryEditor

Sieć kawiarni So Coffee odświeża wizerunek. Kolejny lokal w nowej odsłonie działa na lotnisku Chopina w Warszawie

So Coffee na Lotnisku Chopina (materiały prasowe)
So Coffee, jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni należąca do grupy Lagardère Travel Retail kontynuuje inwestycję mającą na celu odświeżenie wizerunku marki. Od 30 kwietnia pasażerowie Lotniska Chopina w Warszawie mogą cieszyć się smakiem kawy w nowym lokalu. 

Kawiarnia znajduje się w strefie po kontroli bezpieczeństwa Schengen i zajmuje łącznie prawie 40 mkw. Do dyspozycji gości jest 20 miejsc siedzących.

Znakiem rozpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 12:26
StoryEditor
Biedronka i Lidl pojawią się w Ukrainie. To tylko kwestia czasu

- Pojawienie się sklepów Biedronka czy Lidl w Ukrainie to tylko kwestia czasu. Ich wejście na rynek ukraiński wydaje się całkowicie realistyczne - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Andrij Żuk, prezes Retail Association of Ukraine (RAU), organizacji zrzeszającej ukraińskich detalistów.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak blisko uruchomienia sklepów w Ukrainie był w 2022 r. Lidl?
  • Jakiego ukraińskiego gracza próbowała przejąć Biedronka?
  • Kto byłby głównym rywalem Biedronki i Lidla w Ukrainie?
  • Jakie zachodnie sieci sklepów spożywczych działają już na rynku ukraińskim?
  • Jakie polskie sieci non-food rozwijają się obecnie w Ukrainie?
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 09:44
StoryEditor
Jak sobie radzą centra handlowe? Czy najnowsze o obrotach i frekwencji dają powody do optymizmu? [RAPORT]
Łódzka Manufaktura miała w 2017 r. ponad 20 mln gości

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) opublikowała kwietniowe dane dla branży obiektów handlowych na bazie dwóch wskaźników – PRCH Turnover Density Index oraz PRCH Footfall Density Index. Kwiecień przyniósł wzrosty w obu badanych obszarach: obroty zwiększyły się o 5,6 proc. a frekwencja była wyższa o prawie 2 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego.

Opublikowane przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) dane, pozyskane na bazie dwóch wskaźników – PRCH Turnover Density Index (obroty najemców centrów handlowych) oraz PRC...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 01:12