26.10.2017 / 15:14
StoryEditor

Starbucks ma już 60 kawiarni w Polsce. Sieć chce otwarć 20 punktów w ciągu roku

(Amrest)
Ostatnio otwarta kawiarni Starbucks w Centrum Handlowym Wroclavia to 60. już lokalu marki w Polsce. Tylko w tym roku sieć odnotowała siedem otwarć, dodając do portfolio także całkiem nowe miasto – Bydgoszcz, w którym uruchomiono pierwszą kawiarnię Starbucks. W planach na kolejne miesiące marka stawia na dalszy dynamiczny rozwój oraz utrzymanie pozycji najbardziej rozpoznawalnej sieci na polskim rynku kawiarnianym.

Od otwarcia pierwszej kawiarni Starbucks w Polsce, na ulicy Nowy Świat 62 w Warszawie, marka stale rozwija się i poszerza swoją dostępność dla Gości. W tym momencie sieć obecna ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
01.12.2025 / 11:53
StoryEditor
W tej kategorii dyskonty rozbijają bank. Marki producenckie bez szans!
Grzegorz MechGrzegorz Mech

Ludowa mądrość głosi: "Co lato uzbiera, to zima pożera". Można nieco żartobliwie powiedzieć, że w przypadku owoców i warzyw niekoniecznie "pożera", raczej mrozi i pozwala konsumentom cieszyć się ich smakiem w okresie zimowym.

Rynek mrożonych owoców i warzyw w okresie styczeń–sierpień 2025, rozumiany jako zakupy polskich gospodarstw domowych, był wart blisko 730 mln zł. W analizowanym okresie produkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 11:14
StoryEditor
Gorące wyprzedaże w Carrefourze. Francuska sieć może opuścić kolejny rynek
Pezesa Carrefoura nie kryje, że jego celem jest znaczne zwiększenie rentowności grupy, co może oznaczać skupienie się na trzech kluczowych rynkach (fot. Shutterstock)

Alexandre Bompard, prezes Carrefoura, ostro zabrał się za zwiększenie rentowności grupy. Żeby osiągnąć ten cel, jest gotów poświęcić nie tylko Polskę. Carrefour może też wycofać się z działalności na innym europejskim rynku, na którym jest obecnie numerem 3.

Carrefour analizuje swoje operacje w Belgii pod kątem ewentualnej sprzedaży – informuje portal retaildetail.eu, powołując się na doniesienia belgijskich biznesowych gazet De Tij...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 20:41