08.10.2018 / 22:01
StoryEditor

Patrick Grismer dyrektorem finansowym i wiceprezesem koncernu Starbucks

Patrick Grismer dyrektor finansowy i wiceprezes koncernu Starbucks Corporation (Starbucks)
Spółka Starbucks Corporation ogłosiła dzisiaj nominację Patricka Grismera na wiceprezesa wykonawczego i dyrektora finansowego (CFO) firmy. Grismer, który podlegać będzie bezpośrednio Kevinowi Johnsonowi, prezesowi i dyrektorowi generalnemu spółki, zastąpi na tym stanowisku Scotta Mawa, który odchodzi 30 listopada. Maw pozostanie w firmie jako starszy konsultant do marca 2019 r., aby zapewnić płynne przejście na nowy tryb zarządzania, podczas gdy Grismer dołączy do spółki 12 listopada i zacznie pracę jako CFO od 30 listopada.

Patrick Grismer, jako dyrektor finansowy, wniesie do Starbucks ogromne doświadczenie przywódcze w zakresie działalności globalnych spółek wzrostowych nastawionych na klienta. Ob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28.09.2023 / 09:07
StoryEditor

Ponad dwie trzecie konsumentów woli marki własne. Większość nie widzi różnicy jakościowej w porównaniu z produktami brandowymi

Dla europejskich konsumentów produkty pod markami własnymi stały się podstawowym wyborem w sklepach (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Dla europejskich konsumentów produkty pod markami własnymi stały się podstawowym wyborem w sklepach. Już 70 proc. kupuje je regularnie podczas zakupów spożywczych – wynika z raportu firmy Amcor.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Amcor, połowa respondentów, którzy aktywnie kupują marki własne ze względu na cenę, planuje to robić nadal, ze względu na zadow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.09.2023 / 15:16
StoryEditor

Biedronka wysyła Gang Mocniaków do szkoły i startuje z konkursem dla uczniów

Gang Mocniaków w sklepie sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Gang Mocniaków, czyli lojalnościowa akcja promocyjna sieci sklepów Biedronka ruszyła pod koniec sierpnia, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. Teraz sieć handlowa rozszerza program o część edukacyjną skierowaną do szkół podstawowych i przedszkoli. Rejestracja rozpoczyna się 25 września br.

Sieć Biedronka w ramach Gangu Mocniaków przygotowała program edukacyjny skierowany do opiekunów klas I-III szkół podstawowych oraz grup przedszkolnych. Na pierwszych 7 tys. zare...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. październik 2023 01:54