30.08.2024 / 11:19
StoryEditor

Szef Ryanaira za wprowadzeniem ograniczenia sprzedaży alkoholu w barach na lotniskach

Bary na lotniskach pod obstrzałem Ryanaira (Shutterstock)

Dyrektor generalny Ryanaira Michael O‘Leary zaapelował o wprowadzenie limitu dwóch drinków na pasażera w barach na lotniskach, aby zwalczyć pijaństwo podczas lotów i na lotniskach – podał telegraph.co.uk.

Szef linii lotniczej, która również na pokładach samolotów serwuje napoje alkoholowe za opłatą, stwierdził, że limitowana sprzedaż napojów z procentami może pomóc w zmniejszeniu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.08.2024 / 18:46
StoryEditor
Należąca do FoodWell spółka Purella wchodzi na rynek batonów proteinowych
Oprócz batonów, Purella w swoim zakładzie będzie produkować inne przekąski oferowane pod marką BeRaw, nową linię batonów dla dzieci BeRaw kids, a także produkty suche Purella Superfoods, takie jak musli czy mieszanki ziół i mixy

Będąca częścią grupy FoodWell marka Purella Superfoods wchodzi na rynek batonów proteinowych. Nowa linia produktów to reakcja marki na szybki wzrost rynku żywności funkcjonalnej. Firma, ceniona za innowacyjne podejście i wysokiej jakości składniki, kontynuuje rozwijanie pozycji lidera rynkowego w kategorii zdrowej żywności.

W ramach działań marketingowych Purella Superfoods prowadzi akcję marketingową, której celem jest dotarcie do 1 miliona konsumentów. Produkty są dostępne w sprzedaży od lipca br...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 16:47
StoryEditor
Auchan pokazuje czym chce wygrać z wojującymi promocjami sieciami dyskontami
Promocje w hipermarkecie Auchan w M1 w Markach

Głośna wojna cenowa między sieciami dyskontów, zagłusza komunikaty innych sieci, które oferują nie tylko niskie ceny, ale także szeroki wybór produktów. Jednym z takich operatorów jest francuska sieć Auchan, która postawiła przypomnieć się konsumentów i zapewnić, że w jej sklepach klienci mają pewność, że znajdą niskie ceny.

Sieć Auchan Polska ruszyła z kampanią ‘Pewność niskich cen’, która ma podkreślać, że o ile w sklepach dyskonterów rządzą promocje, to tutaj klienci mogą być pewni niskich cen na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. wrzesień 2024 08:57