25.07.2018 / 23:11
StoryEditor

Telepizza wycofa się z Polski? W tle współpraca z Pizza Hut

(Telepizza)
Sieć pizzerii Telepizza rozważa wycofanie się z kilku rynków m.in. z Polski, żeby skupić się na wspólnej ekspansji z Pizza Hut w innych zakątkach świata. Jej restauracje mogłyby zostać przejęte właśnie przez Pizza Hut – wynika z nieoficjalnych informacji, na które powołuje się podał hiszpański dziennik "El Economista". Jak informuje „gazeta.pl” Polski oddział firmy zaprzecza tym informacjom.

Według dziennika "El Economista" hiszpańska Telepizza chce łącznie wyjść z ośmiu krajów, ale to Polska jest spośród nich zdecydowanie największym rynkiem, ze 119 pizzeriami. Poz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 00:16
StoryEditor
Rossmann wytacza naprawdę ciężkie działa i pokazuje kto rządzi rynkiem

Rossmann, największa sieć drogerii w Polsce postanowiła wstrząsnąć nie tylko rynkiem drogeryjnym i swoją bezpośrednią konkurencją, ale także dyskontami spożywczymi, które starają się odbierać drogeriom klientki, rozwijając nowe kategorie kosmetyczne i perfumeryjne. Rossmann postanowił to zrobić, zatrudniając naprawdę duże nazwiska, które mają nie tylko zainspirować klientki, ale także wskazać kluczowe trendy, które będą rządzić rynkiem kosmetycznym i perfumeryjnym w kolejnych miesiącach.

Ewa Chodakowska, Aleksandra Sosfa oraz Maxineczka – to twarze najnowszej kampanii "Nowe" pokazującej nowości produktowe, które trafiły na półki sklepów Rossmann. 

Ewa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 15:21
StoryEditor
Producent kabanosów i wędlin ma duże problemy. Zadłużenie firmy to już niemal 30 mln zł. Czy uda się uratować firmę?
Zadłużenie firmy Provincja osiągnęło 27,4 mln zł w 2023 roku (fot. Shutterstock)

Producent wędlin i kabanosów z województwa lubuskiego znalazł się w finansowych tarapatach. Firma Provincja, która od lat dostarczała mięso na polskie stoły, dziś zmaga się z wielomilionowym długiem i walczy o przetrwanie.Czy jest jeszcze szansa na wyjście z zadłużenia?

Firma Provincja, producent mięsa i wędlin z siedzibą w Sulęcinie (woj. lubuskie), zmaga się z poważnymi problemami finansowymi. Według informacji przedstawionej przez MGBI, prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:19