05.07.2023 / 10:56
StoryEditor

TOP8 trendów, które kształtują sektor HoReCa w Polsce. Na jakie pytania musi odpowiedzieć sobie restauracja przyszłości?

Hala Makro Cash & Carry (Shutterstock)
Wśród trendów w branży HoReCa można wymienić cyfryzację, stosowanie lokalnych i sezonowych produktów, zainteresowanie kuchniami etnicznymi, potrzebę personalizacji, zdrowe i świadome odżywianie czy zmianę form konsumpcji. Na znaczeniu zyskują również działania związane z poszanowaniem środowiska, społeczności lokalnej i ekonomii. Jak w obliczu trendów prowadzić zrównoważoną restaurację?

Branża HoReCa mierzy się z licznymi wyzwaniami wynikającymi z sytuacji ekonomicznej, takimi jak wzrost cen produktów oraz kosztów mediów, usług i prądu oraz konieczności dostoso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 10:30
StoryEditor
Właściciel Makro wychodzi na prostą. Nowa strategia Grupy Metro zaczyna dawać coraz wyraźniesze efekty
Segment Wschód, do którego należy Polska odnotował wzrost sprzedaży o 10,4 proc. (fot. matriały prasowe)

Grupa Metro, właściciel Makro Cash & Carry, odnotowała wzrost sprzedaży przekraczający inflację, a także zyski nieco powyżej oczekiwań. Co najbardziej napędzało wyniki niemieckiego giganta handlu hurtowego w ostatnim roku obrotowym i jak wypadł segment, do którego zalicza się Polska?

W roku obrotowym 2024/25, będącym czwartym rokiem wdrażania strategii multichanel sCore, Grupa Metro osiągnęła wzrost sprzedaży skorygowany o walutę i portfolio w wysokości ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 14:57
StoryEditor
Supermarket w telefonie? Carrefour rusza z ofertą w Bolt Food
Carrefour rusza z ofertą w Bolt Food (fot. Shutterstock)

Carrefour Polska wchodzi w nowy etap rozwoju zakupów online, ogłaszając start ogólnopolskiej współpracy z aplikacją Bolt Food. Partnerstwo ma uprościć proces zamawiania produktów i umożliwić klientom jeszcze wygodniejsze zakupy z dostawą prosto pod drzwi.

Współpraca obejmuje ponad 50 sklepów Carrefour zlokalizowanych w największych miastach Polski, takich jak Warszawa, Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań czy Wrocław. Użytkowni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2025 04:01