31.08.2020 / 16:38
StoryEditor

Uber z większymi przychodami z dostarczania żywności niż z przewozu ludzi

Kurier Uber Eats (Franklin Heijnen [CC BY-SA 2.0])
Uber Eats zwiększył w minionym kwartale sprzedaż aż o 103 proc., a liczbę zamówień o 113 proc. Doprowadziło to do raczej niespodziewanej sytuacji: firma Uber zanotowała większe przychody z dostaw żywności niż z przewozu ludzi. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy była oczywiście pandemia COVID-19.

W drugim kwartale br. przychody Uber Eats wyniosły 1,2 mld dolarów. Dla porównania, w przypadku przewozu osób - co, jak się do niedawna wydawało, jest core businessem Ubera - pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2024 / 12:12
StoryEditor
Zrównoważony rozwój to nie ”jednorazowa akcja marketingowa”. Jak producenci towarów luksusowych mogą ograniczać negatywny wpływ na środowisko?
Jak producenci towarów luksusowych mogą ograniczać negatywny wpływ na środowisko? (fot. Pixabay)

Odpowiedzialność biznesu wobec najbliższego otoczenia i środowiska naturalnego to nie „jednorazowa akcja marketingowa” – twierdzi firma Diora Acoustics. To raczej seria drobnych kroków, które dopiero w ujęciu całościowych ”robią różnicę”. Jak produkcja dóbr luksusowych może ograniczać swój negatywny wpływ na środowisko i angażować się w większą troskę o swoje otoczenie? Czy zrównoważony rozwój jest obecnie standardem funkcjonowania, czy sztucznie nadmuchanym mitem, mającym niewiele wspólnego z rzeczywistością? Sprawdziliśmy.

Ostatnio informowaliśmy o tym, że maleje zaangażowanie przedsiębiorstw w zrównoważony rozwój. Jednak coraz więcej firm oferujących dobra luksusowe deklaruje podejmowanie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2024 / 11:33
StoryEditor
H&M zmienia Regional Managera na Europę Wschodnią. Katarzyna Niemirowicz-Majtas zastępuje Mehmeta Arisoya
Katarzyna Niemirowicz-Majtas (mat. prasowe)

Katarzyna Niemirowicz-Majtas została nowym Regional Managerem firmy H&M na Europę Wschodnią, zastępując Mehmeta Arsoya, który będzie pełnił w firmie inną funkcję. Menedżerka będzie rozwijać biznes marki w 21 krajach.

Katarzyna Niemirowicz-Majtas ma solidne doświadczenie w zakresie sprzedaży, zdobyte w ciągu 17 lat pracy dla H&M na wielu stanowiskach, takich jak Store Manager, Area Co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2024 00:11