18.12.2017 / 08:57
StoryEditor

W Łodzi powstanie... chrześcijańska kawiarnia

(fot. Pixabay)
Przy ul. Piotrkowskiej powstanie nowa kawiarnia. Na tle innych wyróżni się... chrześcijańskim klimatem - pisze Dziennik Łódzki.

Kawiarnia wystartuje za dwa miesiące. Jej wnętrza wypełnione będą odniesieniami do chrześcijaństwa. Pojawią się m.in. obrazy, a także specyficzne menu. Jak zapewniają twórcy pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 52% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 17:33
StoryEditor
Polacy największymi materialistami w Europie. Zobacz, co jeszcze wynika z najnowszego badania Bain & Company
Odsetek Polakó deklarujących, że ich budżet wystarcza wyłącznie na pokrycie podstawowych potrzeb, wzrósł z 26 proc. w październiku 2024 r. do 28 proc. obecnie - wyniak z badania firmy Bain & Company (fot. Shutterstock)

Polacy, podobnie jak inni Europejczycy, ograniczają wydatki. Tym, co różni ich od Niemców, Anglików, Francuzów, Włochów i Hiszpanów, jest podejście do tego, na co oszczędzają – wynika z najnowszego raportu firmy doradczej Bain & Company.

Badanie firmy Bain & Company, przeprowadzone wśród respondentów z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii oraz Polski, pokazuje, że sytuacja gospodarstw domo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 18:20
StoryEditor
L’Oréal kupuje od Kering dział beauty za 4 mld euro. Nowy CEO stawia na redukcję długu i modę
Kering sprzedaje dział beauty L’Oréal za 4 mld euro. Nowy CEO stawia na redukcję długu i modę (fot. Shutterstock)

Koncern Kering, zdecydował się na sprzedaż swojego działu kosmetycznego firmie L’Oréal za 4 mld euro. Transakcja ta jest jednym z pierwszych dużych ruchów nowego prezesa Luci de Meo, który dąży do zmniejszenia zadłużenia i powrotu do głównej działalności w sektorze mody.

Francuski koncern Kering, właściciel marek takich jak Gucci czy Bottega Veneta, podpisał umowę sprzedaży swojej działalności kosmetycznej na rzecz L’Oréal za 4 mld euro (4,66 ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 15:12