25.11.2022 / 22:08
StoryEditor

Piekarnia Żywioły rusza w Warszawie. Nowy koncept piekarniczy chce podbić formatami deli i bistro kolejne dzielnice stolicy

Piekarnia Żywioły przy ul. Chmielnej 19 w Warszawie (Piekarnia Żywioły)
Piekarnicza rodzina Zajezierskich uruchamia sieć piekarni w autorskim koncepcie. Pierwszy punkt ruszy w listopadzie w Warszawie. Piekarnia Żywioły to oferty piekarniczej z bogatą ofertą śniadaniową i wieczorną oraz autorskimi drinkami. W kolejnych krokach właściciele skupią się na rozwoju sieci w Warszawie i okolicach.

Jak podkreślają przedstawiciele Piekarni Żywioły nowy koncept to połączenie tradycyjnej piekarni z częścią bistro w przestronnej przestrzeni kultowego Domu Towarowego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 14:33
StoryEditor
Trzy dyskonty Aldi ruszą jednego dnia. Ile placówek zabraknie sieci do osiągnięcia progu 400 sklepów w całym kraju?

W środę 3 września uruchomione zostaną trzy nowe dyskonty sieci Aldi: w Zdzieszowicach, Radzyniu Podlaskim i Skarżysku Kamiennej. W dwóch pierwszym miastach będzie to debiut detalisty, natomiast w trzeciej lokalizacji będzie to druga placówka sieci. Niemiecki dyskonter zbliża się do progu 400 placówek w całym kraju.

Dzięki otwarciu sklepu w Skarżysku-Kamiennej liczba placówek Aldi w województwie świętokrzyskim wyniesie 5, a nowy sklep w Zdzieszowicach pozwoli osiągnąć poziom 13 dyskontó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 06:00
StoryEditor
Lojalność za bitcoiny! Rynek programów lojalnościowych w Europie 2025–2029 [Raport]
Apilkacja sieci Biedronka, Moja Biedronka

Rynek programów lojalnościowych w Europie osiągnie wartość 19,64 miliarda USD do 2025 roku, rosnąc w tempie CAGR 17,1% w latach 2020–2024 oraz potencjałem wzrostu 12,8% w latach 2025–2029. Napędzany przez cyfryzację, personalizację oraz programy zorientowane na ESG, rynek europejski rozwija się w kierunku modeli koalicyjnych, subskrypcyjnych i opartych na gamifikacji. Szczegółowe informacje zawarte są w raportach obejmujących wiele krajów.

Rynek lojalnościowy w Europie ma wzrosnąć o 15,2% rok do roku, osiągając wartość 19,64 mld USD w 2025 r. Pod względem wartości, w latach 2020–2024 rynek notował CAGR na poziomie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 05:46