21.08.2018 / 13:57
StoryEditor

Właściciele SteakHouse Evil chcą rozwijać szyld

(Fot. materiały prasowe)
Rozwój poprzez franczyzę – takie plany mają właściciele warszawskiej restauracji SteakHouse Evil. Myślą też o otwieraniu lokali za granicą.

Według właścicieli SteakHouse Evil firmy chętne na otworzenie lokalu będą mogły wkrótce wykupić licencję i otworzyć własne restauracje pod szyldem i zgodnie z zasadami panującym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 11:37
StoryEditor
Menedżer bardzo kulturalny. Agnieszka Barańska z Aldi Polska wybrała dla Was cztery książki
Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji w Aldi Polska (fot. Aldi Polska)

Ludzie pracujący w dynamicznym świecie handlu potrzebują nie tylko sprawnych narzędzi i strategii, ale też wewnętrznej siły, refleksji i inspiracji. Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji w Aldi Polska, poleca kilka książek, które zrobiły na niej wrażenie, a każda z nich wnosi coś cennego do codziennej praktyki zarządzania i osobistego rozwoju.

„SISU. Wzmocnij hart ducha i odporność psychiczną”, autor: Szymon Kudła 

To książka, która niesie ogrom ładunku energetycznego – pozytywnego, praktycznego i motywujące...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2025 / 19:34
StoryEditor
Na rynku cateringu dietetycznego nie ma lojalności. Polacy zmieniają dostawców diet pudełkowych jak rękawiczki
Z danych PMR Experts Market by Hume‘s wynika, że aż 28 proc. Polaków korzystających z cateringu dietetycznego zamówiło w 2024 r. posiłki od więcej niż jednego dostawcy (fot. Shutterstock)

Rynek cateringu dietetycznego w Polsce przechodzi rewolucję – wynika z najnowszego badania PMR Market Experts by Hume’s. Konsumenci coraz częściej zachowują się jak cenowi tudzież cyfrowi nomadzi, testując r różne oferty i marki, nie wiążąc się na stałe z żadną z nich.

Z najnowszego raportu „Rynek cateringów dietetycznych w Polsce 2025” przygotowanego przez PMR Market Experts by Hume’s wynika, że w 2024 r. jedna osoba korzystała średni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2025 10:41