28.10.2023 / 17:48
StoryEditor

Żabka Drive jak McDonald’s drive-thru. Ruszył wreszcie zapowiadany sklep dla kierowców

<p>Żabka Drive w Piasecznie (fot. mat. prasowe)</p>

Żabka Drive w Piasecznie (fot. mat. prasowe)

fot. Materiały Prasowe
<p>Żabka Drive w Piasecznie (fot. mat. prasowe)</p>

Żabka Drive w Piasecznie (fot. mat. prasowe)

fot. Materiały Prasowe
<p>Żabka Drive w Piasecznie (fot. mat. prasowe)</p>

Żabka Drive w Piasecznie (fot. mat. prasowe)

fot. Materiały Prasowe
<p>Żabka Drive w Piasecznie (fot. mat. prasowe)</p>
<p>Żabka Drive w Piasecznie (fot. mat. prasowe)</p>
<p>Żabka Drive w Piasecznie (fot. mat. prasowe)</p>
W Piasecznie nieopodal Warszawy otwarto pierwszy sklep Żabka dla kierowców. Żabka Polska skorzystała z rozwiązań znanych z barów szybkiej obsługi. W tej Żabce można złożyć zamówienie bezpośrednio z samochodu, ale także zaparkować obok i usiąść przy stolikach w sklepie.

Żabka Drive to na razie jedyny sklep sieci w nowym formacie – dla kierowców. Na liście produktów, które można „złapać po drodze” znajdują się ciepłe przekąski i napoje. Sklep ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 12:28
StoryEditor
Biedronka wprowadza zmiany na etykietach po interwencji UOKiK. Czy teraz cenówki są bardziej czytelne?

Zmiany w Biedronce. Sieć odświeżyła swoje cenówki, wokół których było ostatnio bardzo gorąco. Teraz mają być bardziej czytelne i jasno wskazywać cenę produktu w promocji.

Temat etykiet w sieciach handlowych co chwile wywołuje emocje. To efekt tego, że sieci w bardzo kreatywny sposób starają się podejść do prezentacji treści promocyjnej. Cel jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 12:05
StoryEditor
Dealz szykuje się do wielkiej zmiany. W jakiej jest kondycji i czy da sobie radę bez Pepco?
Sklep sieci Dealz (fot. Dealz)

Grupa Pepco chce sprzedać swój szyld i przygotowuje go na ten ruch. Czy Dealz jest atrakcyjnym kąskiem dla któregoś z obecnych na rynku graczy?

Grupa Pepco wdraża nową strategię, w której nie ma miejsca dla takich sieci jak Poundland czy Dealz. Ten pierwszy w czerwcu tego roku został sprzedany firmie Gordon Brothers, sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 18:25