31.07.2023 / 13:25
StoryEditor

CCC z kontraktem z Authentic Brands. Polska firma dystrybutorem produktów marki Reebok!

Dystrybutorem marki Reebok w Polsce będzie Grupa CCC (fot. Ivan Babydov/Shutterstock)
Grupa CCC zawarła z Authentic Brands Group 10-letnią umowę licencyjną dotyczącą marki Reebok. Ma też opcję przedłużenia umowy o kolejną dekadę. Dzięki temu ruchowi CCC będzie mogło m.in. prowadzić sklepy monobrandowe, kioski shop-in-shop oraz outlety marki. Oprócz tego CCC będzie kupować produkty bezpośrednio z fabryk Reeboka, a następnie sprzeda je w kanałach własnych takich jak sklepy CCC, HalfPrice, Eobuwie.pl i Modivo w 28 krajach.

Authentic Brands Group, to jeden z największych na świecie licencjodawców z kategorii fashion. Grupa jest właścicielem ponad 40 marek, takich jak m.in. Reebok, Hunter, Fore...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 09:09
StoryEditor
Koncept gastronomiczny MOL-a ma nową ambasadorkę w Polsce. To znana prezenterka
Dorota Gardias (fot. Mol)

Dorota Gardias została ambasadorką Fresh Corner – gastronomicznego konceptu MOL Group obecnego na ponad 80 stacjach w Polsce. Kampanię zaplanowano na cały rok.

To pierwsza tak duża kampania ambasadorska MOL w Polsce. Sieć twierdzi, że znana dziennikarka i miłośniczka motoryzacji idealnie wpisuje się w kierunek komunikacji Fresh Corner ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 10:30
StoryEditor
Właściciel Makro wychodzi na prostą. Nowa strategia Grupy Metro zaczyna dawać coraz wyraźniesze efekty
Segment Wschód, do którego należy Polska odnotował wzrost sprzedaży o 10,4 proc. (fot. matriały prasowe)

Grupa Metro, właściciel Makro Cash & Carry, odnotowała wzrost sprzedaży przekraczający inflację, a także zyski nieco powyżej oczekiwań. Co najbardziej napędzało wyniki niemieckiego giganta handlu hurtowego w ostatnim roku obrotowym i jak wypadł segment, do którego zalicza się Polska?

W roku obrotowym 2024/25, będącym czwartym rokiem wdrażania strategii multichanel sCore, Grupa Metro osiągnęła wzrost sprzedaży skorygowany o walutę i portfolio w wysokości ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 10:50