Innowacje i strategie asortymentowe

Czekolada z anielskimi włosami w sklepach Carrefour i Supeco. Detalista wyprzedził konkurencję? 08.04.2025 / 15:52

Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Carrefour: Apeluję do dostawców - nie bójcie się podawać cen produktów w ofertach kierowanych do sieci 04.04.2025 / 21:10

Wojciech Grohn, Lidl: Cena wpływa na wszystko. Jakimi narzędziami Lidl walczy z Biedronką czy Dino o portfel klienta? [RETAIL TRENDS] 04.04.2025 / 13:42

Super Prezenty rozszerzają współpracę z Empikiem i wdrażają Nową Strategię rozwoju na rynku polskim! 04.04.2025 / 08:14

PepsiCo inwestuje w napoje z prebiotykami. Koncern przejmuje markę Poppi 18.03.2025 / 12:00

Lidl w Polsce buduje wizerunek dyskontu z mocną lokalną ofertą 17.03.2025 / 12:18

Pyrdog w Żabce. Czy to będzie kolejny sprzedażowy hit sieci? [TYLKO U NAS] 28.02.2025 / 08:47

BIEDRONKA WPROWADZA DUBAJSKI PRZYSMAK. To nie jedyny pistacjowy produkt w ofercie sieci dyskontów 09.02.2025 / 21:32

Producent Milki trafi do sądu. Mondelez pozwany za wprowadzanie klientów w błąd
Giga inwestycje Biedronki pomogą sieci pokonać Dino. Dyskonter przyspieszy rozwój i zagęści sieć sklepów w kraju
Chiński gigant prosi UOKiK o zgodę na przejęcie sieci Media Markt w Polsce
Szymon Mitoraj przez dwa lata zmieniał Grupę Eurocash, teraz wraca do korzeni
Powstaje nowy sojusz zakupowy polskich sieci spożywczych. Lokalni operatorzy chcą pracować razem