Rossmann mocno wchodzi w żywność. Nowy rynek daje sieci ogromny potencjał rozwoju, ale drogeria ryzykuje dużą presję cenową i utratę marż Rossmann w październiku postawił na akcje rabatowe i mocne promowanie swoich artykułów spożywczych. Celem takiej strategii niemieckiej sieci drogerii jest wzmocnienie swojej marki w tym właśnie sektorze.
Perły Rynku 2024 rozdane! Przedstawiamy najbardziej obiecujące nowości z branż FMCG oraz kosmetycznej 13.09.2024 / 13:10
Sebastian Rennack Aldi wraca na szczyt. Co decyduje o sukcesie niemieckiej sieci dyskontowej? 09.09.2024 / 12:11
Paweł Jachowski Amerykanom po drodze z Celsjuszem. Producent napojów energetycznych Celsius Holdings rusza na podbój Europy 05.09.2024 / 11:48
Ferrero wchodzi w nową kategorię produktową. Czy firma wprowadzi roślinną Nutellę do sklepów w Polsce? 04.09.2024 / 20:54
Magdalena Stosio-Róg Anna Podkowińska-Tretyn, country director Too Good To Go w Polsce: Straty są demokratyczne [WYWIAD] 02.09.2024 / 10:15
Aldi chce wykorzystać lukę rynkową w gastronomii i wysyła do klientów food trucki z kebabami 27.08.2024 / 15:48
Coca-Cola i Mondelez zaskakują rynek. Do sklepów trafią... ciastka o smaku Coca-Coli oraz cola o smaku Oreo 15.08.2024 / 11:00
Olga Sprycha, Levann: Kategoria zdrowej żywności ma szanse na spektakularny rozwój [WIDEO] 09.08.2024 / 13:06
Biedronka idzie pod prąd. Sieć zwiększa liczbę placówek, w których sprzedaje prasę 04.07.2024 / 13:05
Marian Owerko, założyciel i szef rady nadzorczej FoodWell: Wierzę w niewidzialną rękę rynku, która określi udziały marek własnych w ofercie sklepów 01.07.2024 / 11:33
Biedronkowy outfit. Do sprzedaży wchodzi nowa kolekcja ubrań i dodatków dla fanów sieci 21.06.2024 / 16:52
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Nie wojna cenowa, tylko "zdecydowane, dosyć wyraziste zabieganie o klienta" 21.06.2024 / 14:21
Magdalena Stosio-Róg Szymon Poliński, prezes FC Kopernik: Myślimy szerzej o rynku i budujemy kompleksowy świąteczno-piernikowy świat 06.06.2024 / 13:47
Ferrero wypuści na rynek... roślinną Nutellę. Przełomowy moment w historii włoskiego giganta słodyczowego 21.05.2024 / 16:58
Żabka coraz bardziej "lubi się” z owadami. Produkty firmy FoodBugs trafiły do oferty supermarketu Delio 09.05.2024 / 12:52
Grillujemy! Jak przygotować sklepy na sezon grillowy? Podpowiadamy, jakie produkty będą się cieszyły w tym roku największą popularnością 27.04.2024 / 16:00
Żabka robi mocny skręt w kierunku gastronomii. Poszerza ofertę i wkrótce ruszy z intensywną kampanią marketingową 22.04.2024 / 17:07
14.10. Indeks cen detalicznych pokazuje prawie 5-proc. wzrost rok do roku. Zdrożało 15 na 17 kategorii produktowych
13.10. Rossmann mocno wchodzi w żywność. Nowy rynek daje sieci ogromny potencjał rozwoju, ale drogeria ryzykuje dużą presję cenową i utratę marż
08:36 Indeks cen detalicznych pokazuje prawie 5-proc. wzrost rok do roku. Zdrożało 15 na 17 kategorii produktowych
22:39 Rossmann mocno wchodzi w żywność. Nowy rynek daje sieci ogromny potencjał rozwoju, ale drogeria ryzykuje dużą presję cenową i utratę marż
Dostawców czeka rewolucja! Żabka chce przekształcić produkty dostępne w dyskontach i hipermarketach, aby odpowiadały klientom sklepów convenience [WYWIAD]
InPost uruchamia największy hub logistyczny w Polsce. Rafał Brzoska, CEO InPost: Tempo rozwoju przerosło nasze najśmielsze oczekiwania
Kaufland robi krok do tyłu! Foliówki po cichu wróciły do supermarketów sieci. Jak tłumaczy się z tego operator?
Paweł Jachowski Biedronka likwiduje wypożyczalnie książek w części sklepów. Biblioteczki pierwotnie miały umożliwiać otwieranie placówek w niedziele niehandlowe [NASZ NEWS] 21.03.2024 / 13:48
Paweł Jachowski Lidl Polska wprowadza nowy koncept ekspozycji marek własnych. Wszyscy dostawcy powinni mu się dokładnie przyjrzeć [GALERIA] 19.03.2024 / 14:07
Paweł Jachowski Netto testuje dyskonty convenience Netto Express. "To nie jest nowy 7-Eleven" 06.03.2024 / 12:22
Nestle obiecuje konsumentom nowatorską odżywkę ułatwiającą zasypianie i poprawiającą jakość snu 29.02.2024 / 18:05
Magdalena Stosio-Róg ANALIZA Michał Maksymiec, CPS GfK: W 2025 roku co czwarta złotówka wydawana na produkty FMCG będzie przeznaczana na marki własne 26.02.2024 / 17:35
Intermarche zapowiada duże inwestycje w marki własne. Sieć zamierza podwoić udział private labels w obrocie 15.02.2024 / 15:12
Super-Pharm uruchomił pierwszy sklep w nowym koncepcie. W planach są dwie kolejne placówki 14.02.2024 / 13:30
Carrefour planuje wielką imprezę! Sieć inwestuje w nowy koncept handlowy w dziale non food. Jakich klientów chce przyciągnąć? 09.02.2024 / 15:08
Dostawców czeka rewolucja! Żabka chce przekształcić produkty dostępne w dyskontach i hipermarketach, aby odpowiadały klientom sklepów convenience [WYWIAD]
Właściciel dyskontów Netto ogłasza nową strategię! W planach mocna rozbudowa sieci sklepów w Polsce
InPost uruchamia największy hub logistyczny w Polsce. Rafał Brzoska, CEO InPost: Tempo rozwoju przerosło nasze najśmielsze oczekiwania
Kaufland robi krok do tyłu! Foliówki po cichu wróciły do supermarketów sieci. Jak tłumaczy się z tego operator?
Równi w Biznesie. Eurocash tworzy grupę zakupową dla swoich sieci! Chce rzucić wyzwanie dyskontom