25.04.2022 / 15:58
StoryEditor

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający Lagardere Travel Retail Polska gościem specjalnym Retail Trends 2022

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor Travel Essentials w Lagardere Travel Retail (materiały prasowe)
Dariusz Sinkiewicz − dyrektor Travel Essentials w spółce Lagardere Travel Retail Polska, weźmie udział w kongresie Retail Trends 2022. Wydarzenie organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl., odbędzie się 24 maja br. w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.

Dariusz Sinkiewicz obecną funkcję w spółce Lagardere Travel Retail sprawuje od pięciu lat, zarządzając siecią sklepów z sektora Travel Retail (Relay, 1 Minute, Hubiz, Virgin, Discover i inne) oraz siecią sklepów Inmedio.

Wcześniej pracował na stanowisku CFO (dyrektora finansowego), najpierw w Lagardere Travel Retail, potem w Circle K Polska. 

Pierwsze siedem lat drogi zawodowej Dariusza Sinkiewicza związane było z Tesco Polska, gdzie przechodził kolejne szczeble kariery w dziale finansów. Następnie objął stanowisko CFO w FM Logistic Polska.

Dariusz Sinkiewicz jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Posiada dwa dyplomy – magistra kierunku finanse i zarządzanie oraz licencjat zdobyty na kierunku marketing.

Podczas kongresu Retail Trends 2022, który ma prezentować najważniejsze i najciekawsze trendy kształtujące handel, przemysł i konsumenta, a przede wszystkim wskazać, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG, Dariusz Sinkiewicz wygłosi prelekcję pt. „Nowe formaty na nowe czasy”.

Więcej informacji o kongresie (w tym program wydarzenia, listę gości oraz formularz zgłoszeniowy) znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.

>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<

>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<

 

wiadomoscihandlowe.pl
09.12.2025 / 09:44
StoryEditor
Wzrosty cen hamują przed świętami? Nowe badanie pokazuje jak mogą wyglądać bożonarodzeniowe zakupy
Tempo wzrosu cen żywności spada (fot. Canva)

Dane UCE Research pokazują, że w listopadzie wzrost cen codziennych produktów wyniósł 4,2 proc. w skali roku. Sama żywność również drożeje wolniej.

Według raportu pt. „Indeks cen w sklepach detalicznych” autorstwa UCE Research i Uniwersytetów WSB Merito, w listopadzie codzienne zakupy Polaków zdrożały średnio o 4,2 proc. Do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.12.2025 / 09:23
StoryEditor
Rynek outdoorowy odbija. Firma 8a.pl chce mieć udział w jego wzroście
Nowo owtarty salon 8a.pl w Krakowie jest największym sklepem z produktami aotdoorowymi w Polsce (fot. materiały prasowe)

Rynek outdoorowy w Polsce warty jest ok. 2,5 miliarda złotych i w połowie tego roku zaczął wyraźnie odbijać. Firma 8a.pl postanowiła wykorzystać hossę do tego, żeby otworzyć największy stacjonarny sklep outdoorowy w Polsce.

Najnowszy salon 8a.pl ma 721 mkw. powierzchni, co czyni go największym stacjonarnym sklepem outdoorowym w Polsce. Jest on zlokalizowany w krakowskiej Galerii Solvay przy ulicy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. grudzień 2025 06:29