30.09.2020 / 08:20
StoryEditor

Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Kapitałowej Specjał, będzie gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2020

Retail & FMCG Congress 2020, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, odbędzie się w dniach 12-13 października w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. Krzysztof Tokarz, założyciel i prezes jednej z największych firm dystrybucyjnych w Polsce weźmie udział w debacie zatytułowanej „Demografia zmienia strategie firm z sektora FMCG”, która będzie miała miejsce w drugim dniu kongresu (13 października).

Krzysztof Tokarz w branży hurtowej działa od 30 lat. Założona przez niego w 1990 roku firma Specjał wciąż dynamicznie się rozwija i systematycznie zwiększa swój zasięg (obecnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 12:07
StoryEditor
Polski gigant e-grocery wdraża własne AI. Testowaliśmy jego możliwości [TYLKO U NAS]

Jedna ze znanych marek e-grocery wprowadza innowacyjną funkcjonalność w aplikacji mobilnej. Nowe rozwiązanie oparte na technologii AI pomaga użytkownikom planować posiłki, a co za tym idzie - również zakupy - w jeszcze bardziej spersonalizowany sposób. Sprawdzamy, jak ona działa.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jaki e-sklep ma chat Gen AI?
  • Testujemy AI we Frisco
  • AI z e-sklepu sugeruje przepisy na obiad
  • Jak znaleźć przepis na danie ze składnikami, które...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 12:53
StoryEditor
Talenciaki wracają do Lidla. 500 szkół dostanie nagrody już na starcie
Talenciaki wracają do Lidla. 500 szkół dostanie nagrody już na starcie (fot. Lidl Polska)

Już rozpoczęła się rejestracja szkół do akcji Talenciaków organizowanej przez Lilda. 500 placówek ma szansę na nagrodę już na początku akcji. A kiedy ruszą Talenciaki w sklepach Lidla?

W artykule przeczytasz: 

  • Przez 3 lata akcji Talenciaków szkoły otrzymały sprzęt wart 50 mln zł
  • Robaszkiewicz; jesteśmy dumni, że możemy wspierać młode talenty
  • Szkoły już mogą rejestrować się do IV edycji Talenciaków
  • Od kiedy Talenciaki będą w sklepach Lidla? Jakie zasady?

Przez 3 lata akcji Talenciaków szkoły otrzymały sprzęt wart 50 mln zł

18 sierpnia 2025 r. rozpoczęła się rejestracja szkół do czwartej edycji akcji „Szkoły Pełne Talentów”. Jej organizatorem jest Lidl Polska. W dotychczasowych akcjach Lidla wzięło udział ponad 10 tys. szkół podstawowych. To oznacza, że niemal 3/4 podstawówek uczennicy w programie.

W ostatnich trzech latach klienci Lidla przekazali na rzecz szkół aż 78 mln Talenciaków. Dzięki temu placówki oświatowe otrzymały od sieci handlowej ponad 92 tys. nagród o łącznej wartości 50 mln zł dla polskich szkół.

Robaszkiewicz; jesteśmy dumni, że możemy wspierać młode talenty

– W zeszłym roku liczba zarejestrowanych Talenciaków osiągnęła rekordowy poziom. To wyraźny sygnał, że nasza inicjatywa odpowiada na realne potrzeby i ma znaczenie. Jako Lidl Polska jesteśmy dumni, że możemy wspierać młode talenty – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 16:21