10.05.2023 / 13:27
StoryEditor

Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2023

Maciej Herman, CEO Lotte Wedel (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel, właściciela marki E. Wedel, weźmie udział w kongresie Retail Trends 2023 organizowanym przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wydarzenie odbędzie się 25 maja w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie.

Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel, wystąpi w debacie "Resilient & Green Retail". Ucze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 55% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 11:46
StoryEditor
Sekret sukcesu United Beverages Group na polskim rynku alkoholi – cztery strategiczne filary działalności biznesowej

United Beverages Group, obecna na rynku od 2014 r., obejmuje sześć firm działających w różnych sektorach produkcji, importu, dystrybucji hurtowej, handlu detalicznym oraz e-commerce. W ciągu ostatniej dekady stała się jednym z czołowych graczy na rynku napojów alkoholowych, co zawdzięcza dynamicznemu wzrostowi sprzedaży i marży.

Sukces United Beverages Group (UBG) to wynik nie tylko organicznego rozwoju, ale także szeregu strategicznych przejęć. Firma definiuje swoją misję jako tworzenie portfolio napo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 11:15
StoryEditor
Inflacja zrewidowana w górę. Sprawdź, o ile wzrosły ceny żywności w Polsce
Poznaliśmy najnowszy odczyt inflacji w Polsce (fot. Shutterstock)

Nie o 4,2 proc. jak wynikało ze wstępnego odczytu, lecz o 4,3 proc. wzrosły ceny towarów i usług konsumpcyjnych w kwietniu w porównaniu z tym samym miesiącem rok temu, podał GUS. W ujęciu miesiąc do miesiąca inflacja w Polsce wyniosła w kwietniu 0,8 proc.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • jak zmieniły się ceny żywności?
  • które produkty spożywcze podrożały najbardziej?
  • jaka kategoria produktów potaniała o ponad 30 proce...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2025 15:09