08.06.2022 / 15:39
StoryEditor

Różycki i Gral, Last Mile Experts: Nikt nie zmienił ostatniej mili tak bardzo, jak Amazon i Alibaba

Marek Różycki (na pierwszym planie) i Mirosław Gral (w tle) z firmy Last Mile Experts (fot. materiały własne)
– Takie firmy jak Amazon zrozumiały, że przez lata wydawały wiele milionów dolarów na różne procesy, a ostatnia mila pozostawała z boku. To zmieniło się 10 lat temu. Celem jest posiąść konsumenta we wszystkich obszarach jego aktywności – mówili Marek Różycki i Mirosław Gral z firmy Last Mile Experts podczas swojego wystąpienia na kongresie Retail Trends 2022.

Eksperci podkreślali, że kluczową rzeczą dla e-commerce jest capacity – w tym przypadku chodzi o moce przerobowe do dostarczania produktów. To szczególnie ważne w przypadku pikó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 10:23
StoryEditor
75-lecie Tchibo. Jak kawowy gigant chce ożywić biznes budując własną sieć sklepów i outletów?
Sklep Tchibo w Gdańsku fot. Shutterstock

Tchibo, jeden z największych producentów kawy na świecie, obchodzi swoje 75-lecie. Wygląda na to, że firma straciła swój dawny impet, jednak koncern nie daje za wygraną, stawiając m.in. na rozwój sieci sklepów w tym placówek outletowych.

Wywodząca się z Hamburga i do dziś pozostająca w rękach rodziny Herz firma Tchibo rozpoczęła działalność od sprzedaży kawy, z czasem poszerzając asortyment o akcesoria kawowe, a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2024 / 18:06
StoryEditor
Ponad pół miliarda zł kary dla Biedronki! Co takiego przeskrobała największa sieć handlowa w Polsce?
Biedronka w Warszawie

UOKiK wygrywa w sądzie z Biedronką batalię o utrzymanie ponad pół miliarda zł kary. Sąd potwierdził decyzję prezesa UOKiK w sprawie nieuczciwych praktyk Jeronimo Martins Polska wobec dostawców. O co chodzi?

Sąd podtrzymał decyzję UOKiK w sprawie kary, którą urząd nałożył na firmę Jeronimo Martins Polska, operatora sieci sklepów Biedronka. Zdaniem sądu operator nie miał prawa domaga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00