28.02.2025 / 13:40
StoryEditor

Sławomir Leszczyński, członek zarządu Makro Polska gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej strategiom asortymentowym

Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego Makro Polska panelistą na kongresie Retail Trends 2025 (mat. prasowe)

Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego Makro Polska, podzieli się swoimi obserwacjami na temat tego, jak zmieniające się potrzeby konsumentów i nowe technologie wpływają na ofertę sieci detalicznych. Debata z jego udziałem, poświęcona tym zagadnieniom, odbędzie się podczas kongresu Retail Trends 2025, na sali Consumer Trends.

Sławomir Leszczyński jest związany z Makro Polska od blisko 10 lat. Jego kariera w strukturach menedżerskich tej firmy, która prowadzi sieć hurtowni Makro Cash & Carry i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 10:42
StoryEditor
Lokal z kebabami od znanego piłkarza w każdym Kauflandzie? Firma Lukasa Podolskiego znalazła pomysł na szybki rozwój
Firma Mangal Döner, której współzałożycielem jest Lukas Podolski, chce się rozwijać dzięki kooperacji z sieciami detalicznymi (fot. Shutterstock)

Firma Mangal Döner, której współwłaścicielem jest znany niemiecki piłkarz polskiego pochodzenia Lukas Podolski, rozpoczyna współpracę z siecią Kaufland. Ma jej ona pomóc w realzacji ambitnych planów rozwojowych.

Marco Schepers, który od października 2024 r. pracuje w Mangal Döner, i jest w niej menedżerem odpowiedzialnym za rozwój, zdradził w rozmowie z Lebensmittel Praxis, że firma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 20:10
StoryEditor
Mlekovita ma ponad 10 mld zł przychodu. "Kluczem jest elastyczność"
Mlekovita ma ponad 10 mld zł przychodu. ”Kluczem jest elastyczność” (fot. Mlekovita)

Grupa Mlekovita w poprzednim sezonie uzyskała ponad 10 mld złotych przychodu ze sprzedaży. Aż 1/4 tej kwoty to przychody z eksportu i to mimo załamania popytu w Chinach. Jaka jest kondycja finansowa spółdzielni mleczarskiej?

W artykule przeczytasz:

  • Mlekovita uzyskała 10,1 mld zł przychodu ze sprzedaży
  • Mlekovita inwestuje w produkty markowe i marki własne sieci handlowych
  • Eksport odpowiada za 1/4 przychodów SM Mlekovita
  • Jakie są koszty Grupy Mlekovita?
  • Jaki zysk osiągnęła SM Mlekovita za 2024 rok?
  • Prawie 190 mln zł Mlekovita przeznaczyła na inwestycje

Mlekovita uzyskała 10,1 mld zł przychodu ze sprzedaży

Choć poprzedni sezon nie był łatwy na rynku mleczarskim, to dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita był udany. Potwierdzają to wyniki sprzedaży jakie osiągnął gigant polskiego mleczarstwa.

Mlekovita zakończyła 2024 rok z przychodami ze sprzedaży na poziomie 10,1 mld zł. Oznacza to wzrost przychodów aż o 11,11 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Zdecydowaną większość przychodów, bo aż 94,45 proc., stanowiła sprzedaż wyrobów gotowych. Wzrost sprzedaży wynika m.in. z wprowadzania zupełnie nowych produktów. W ostatnim czasie były to chociażby produkty wysokobiałkowe czy linia produktów opartych o mleko A2A2.  

– Mlekovita utrzymuje doskonałą kondycję i konsekwentnie się rozwija. Zawsze wsłuchujemy się w potrzeby i oczekiwania konsumentów, aby szybko i trafnie na nie reagować. Efektem tego są co najmniej 72 nowości, z których wiele zyskało uznanie klientów oraz liczne nagrody podczas krajowych i międzynarodowych targów – zaznaczył Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 17:39