19.10.2021 / 10:23
StoryEditor

Strategia zielona, czyli handel stawia na odpowiedzialność społeczną, nowe źródła energii i redukcję plastiku [WEBINARIUM]

Ekologia to najważniejszy trend, który wpływa na rynek naturalnych kosmetyków (fot. Adobe)
Ekologiczne podejście do prowadzenia sklepu ma wiele wymiarów i dotyczy zarówno asortymentu, jak i technologii. Jakie rozwiązania dominują? W jaki sposób powinna wyglądać polityka asortymentowa w „zielonym sklepie”? Czy kropka kwantowa to przyszłość? A może fotowoltaika będzie dominować przez lata? O tym i wielu innych tematach porozmawiamy podczas kolejnego webinarium z cyklu WH Fokus. Start 4 listopada o 10:00.

Zielona transformacja w handlu to z jednej strony ogromne wyzwanie, ale też wielka szansa dla detalistów. Ich biznes staje się bowiem bardziej ekologiczny, tańszy i lepiej dop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
15.12.2025 / 08:55
StoryEditor
Dzik okradziony z danych klientów. Atak hakerski na sklep internetowy znanych youtuberów
Napój energetyczny marki Dzik

Sklep internetowy WK Dzik, należący do popularnej grupy YouTuberów Warszawski Koks, znalazł się w centrum poważnego kryzysu. Początkowe komunikaty uspokajały klientów, jednak dalsze ustalenia ujawniły zupełnie inny obraz zdarzeń. Jak doszło do włamania i jakie informacje trafiły w ręce cyberprzestępców?

WK Dzik to rozpoznawalna marka sportowa, za którą stoją twórcy znani z YouTube’a: Owca, Ponczek, Robur oraz Saker. W ofercie sklepu znajdują się ubrania, suplementy diety oraz ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2025 / 17:09
StoryEditor
UE wprowadza cła na paczki e-commerce o niskiej wartości. Będzie lepsza ochrona dla unijnych sprzedawców
Preparing parcels for shipment to customer on table

Komisja Europejska z zadowoleniem ogłosiła piątkową decyzję państw członkowskich UE o wprowadzeniu od lipca 2026 r. cła w wysokości 3 euro za sztukę na paczki w handlu elektronicznym o wartości poniżej 150 euro. Nowe cło pomoże chronić konkurencyjność europejskich przedsiębiorstw, wyrównując szanse między handlem elektronicznym a tradycyjnym handlem detalicznym.

Jak czytamy w komunikacie, ze względu na szybki wzrost przywozu towarów pochodzących z handlu elektronicznego do UE, "Komisja i państwa członkowskie wspólnie uznały potrzebę pil...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2025 18:39