09.06.2021 / 10:31
StoryEditor

Szymon Piduch, członek rady nadzorczej Anwim, stacje Moya, ex prezes Dino Polska gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2021

Szymon Piduch, członek rady nadzorczej spółki Anwim (materiały prasowe)
Szymon Piduch, członek rady nadzorczej Anwim SA. (sieć stacji Moya), a także były prezes sieci Dino Polska, weźmie udział w jednej z debat podczas Retail & FMCG Congress 2021 - konferencji organizowanej przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wydarzenie zaplanowane na 15-16 czerwca odbędzie się w całości online.

Szymon Piduch wystąpi w debacie pt. "Nowy konsument", która odbędzie się drugiego dnia kongresu (16 czerwca).

Od lutego 2021 r. Szymon Piduch jest członkiem rady nadzorczej spółki Anwim SA., do której należy ponad 300 stacji Moya.

Z siecią Dino Polska Szymon Piduch związany był od 2002 r. Do 2010 r. odpowiedzialny był za finanse spółki, zajmując stanowisko m.in. dyrektora finansowego. Następnie do 2020 r. pełnił funkcję prezesa zarządu. Za prezesury Szymona Piducha sieć Dino odnotowała gwałtowne wzrosty – ze 111 placówek w 2011 r. powiększyła się do 1496 sklepów na koniec ubiegłego roku. W tym czasie kapitał grupy Dino zwiększył się do ponad 2 mld zł.

Szymon Piduch jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku zarządzanie przedsiębiorstwami. Jego aktywność zawodowa rozpoczęła się w 1995 roku. W latach 1995-2002 odpowiadał za takie obszary jak marketing, kontroling i finanse w firmach z sektora spożywczego.

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

>> Dlaczego warto wziąć udział w kongresie? <<

>> Zapoznaj się z agendą kongresu <<

>> Zobacz listę prelegentów Retail & FMCG Congress 2021 <<

11.06.2025 / 23:28
StoryEditor
Afera z suplementami Dody: Prokuratura wszczyna dochodzenie. Czy piosenkarka oszukała chorujących na Hashimoto?
Doda podczas koncertu (fot. Grabowski Foto/Shutterstock)

Sprawa kontrowersyjnych suplementów diety promowanych przez piosenkarkę Dorotę Rabczewską, znaną jako Doda, nabiera tempa. Po fali krytyki ze strony środowiska medycznego, sprawą zajęła się Prokuratura Rejonowa w Warszawie. Dochodzenie dotyczy podejrzenia popełnienia przestępstwa poprzez przypisywanie produktom właściwości leczniczych, co jest w Polsce nielegalne.

Prokuratura pod lupą bierze „żelki na tarczycę” od Dody Robaczewskiej?

Zawiadomienie ws. suplementów diety reklamowanych przez Dodę i możliwości popełnienia przestępstw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 21:57
StoryEditor
Na tym rynku Lidl od trzech lat notuje spadki obrotów. Dyskonter nie umie przekonać klientów do oferowanych cen
Lidl (fot. Alexandros Michailidis/Shutterstock.com)

Sieć Lidl International zwiększyła ogólną sprzedaż (w roku obrotowym zakończonym w lutym 2025 r.) o 5,3 proc. do poziomu 132,1 mld euro. Jednak jest rynek, na którym obroty dyskontera spadły i to trzeci rok z rzędu. Okazuje się, że w tym kraju Lidl ma problem z przekonaniem klientów do oferowanych cen.

Sukces Lidla na wielu rynkach w tym w rodzimych Niemczech, Polsce, czy Wielkiej Brytanii wydaje się czymś oczywistym. Wydawałoby się, że zatrzymanie tej doskonale zorg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:52