16.05.2022 / 11:15
StoryEditor

Witold Baran, wiceprezes i szef działu handlowego Netto Polska gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022

Witold Baran, wiceprezes i dyrektor handlowy Tesco Polska (fot. materiały prasowe)
Witold Baran, wiceprezes i dyrektor handlowy Netto Polska, weźmie udział w kongresie Retail Trends 2022. Wydarzenie organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl., odbędzie się 24 maja br. w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.

Witold Baran to menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem i osiągnięciami w poprawianiu wyników organizacji w zakresie sprzedaży, zakupów, zarządzania łańcuchem dostaw oraz zarządzania zmianą. Funkcję dyrektora handlowego i wiceprezesa sieci Netto Polska sprawuje od blisko czterech lat (objął ją w listopadzie 2018 r.).

Wcześniej przez długi czas zawodowo związany był z Tesco Polska. Swoją przygodę z tą sieci rozpoczął w 1999 r. od stanowiska kierownika projektów. Następnie przechodził przez kolejne stopnie kariery w tej firmie, pełniąc m.in. funkcje menadżera ds. produktywności, menadżera ds. rozwoju asortymentu i planowania powierzchni sprzedaży, dyrektora zakupów czy dyrektora łańcucha dostaw. 

W 2010 r. objął stanowisko dyrektora regionu sklepów, potem dyrektora operacyjnego obszaru, stając się w 2016 r. dyrektorem zarządzającym formatu convenicence, odpowiedzialnym za prowadzenie przeszło 260 sklepów, zatrudniających 6 tys. pracowników. 

Witold Baran ukończył Politechnikę Rzeszowską oraz uzyskał tytuł MBA St.Gallen Business School & Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Podczas kongresu Retail Trends 2022 obecny wiceprezes i dyrektor handlowy Netto Polska weźmie udział w debacie zatytułowanej „El Jefe! Klient w centrum strategii firmy”. Wspomniana debata, podobnie jak cały kongres, ma prezentować najważniejsze i najciekawsze trendy kształtujące handel, przemysł i konsumenta, a przede wszystkim wskazać, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG.

Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Gospodarcze − wydawca magazynu "Wiadomości Handlowe" oraz portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. 

Więcej informacji o kongresie (w tym program wydarzenia, listę gości oraz formularz zgłoszeniowy) znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.

>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<

>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<

 

 

08.05.2024 / 16:58
StoryEditor
Duży dystrybutor żywności i innych produktów FMCG z Polski za granicę przejmuje firmę z Gdyni
Spiżarnia rośnie w siłę (fot. mat. prasowe)
Spiżarnia otworzyła nowy oddział w Gdyni. Jak podano, dystrybutor produktów FMCG z Polski do sklepów za granicą "dołączył do swoich struktur jedną z trójmiejskich firm specjalizujących się w handlu zagranicznym".

- Rozwijamy się cały czas, dążąc do tego, aby nasza oferta była jeszcze bardziej atrakcyjna i konkurencyjna na tak dynamicznie zmieniającym się rynku. Dlatego, zgodnie ze strate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 14:21
StoryEditor
Biedronka kontra Lidl. Czy wojna cenowa między tymi sieciami się kończy, czy to tylko chwilowe zawieszenie broni?
Przekaz Biedronki Lidl w najnowszych gazetkach promocyjnych, obowiązujących od 2 maja znacząco się od siebie różni. Pierwsza sieć odpuszcza wojnę cenową, druga wręcz przeciwnie (fot. Wiadomości Handlowe)
W środku długiego weekendu, 2 maja, Biedronka opublikowała kolejną gazetkę promocyjną. Analiza jej zawartości wskazuje na znaczącą zmianę w strategii komunikacyjnej dyskontera albo przynajmniej na czasowe zawieszenie broni w walce na ceny toczonej od miesięcy z siecią Lidl.

Biedronka przyzwyczaiła nas już do tego, że w każdej wydawana przez sieć na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy gazetce promocyjnej pojawiły się komunikaty podtrzymujące temper...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 03:02