16.06.2021 / 13:31
StoryEditor

RFC2021: Konsument jest lojalny wobec oferty, promocji i ceny, a nie sieci handlowej

Konrad Wacławik, Head of Retailer Services, NielsenIQ (fot. mat. własne)
Big data, personalizacja i wykorzystywanie danych mogą pomóc zwiększyć częstotliwość wizyt klienta w sklepie - mówił podczas Retail & FMCG Congress 2021 Konrad Wacławik, Head of Retailer Services w NielsenIQ. Ekspert zauważył, że polscy klienci nie są lojalni wobec sieci handlowych, a jedynie wobec "oferty, promocji i ceny".  

Jak podkreślił Konrad Wacławik, być może klient nie będzie mówił, że konkretny sklep jest jego ulubioną placówką, ale jeśli dzięki Big Data sieci uda się skłonić tego klienta do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 18:49
StoryEditor
Sieć Komfort wzmacnia zarząd człowiekiem z Amazona i przyspiesza transformację omnichannel
Sławomir Baniak, CFO Sklepów Komfort: Sieć ma przed sobą ogromne szanse wynikające z rozwoju modelu omnichannel

Sieć Sklepy Komfort kontynuuje strategiczną rozbudowę zespołu zarządzającego, ogłaszając nominację Sławomira Baniaka na stanowisko Członka Zarządu i Dyrektora Finansowego (CFO). Dołącza on do firmy z dniem 13 października 2025 roku, wnosząc szerokie doświadczenie w zakresie finansów, zarządzania i rozwoju biznesu, zdobyte w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Doświadczenie z Amazon i zarządzanie strategiczne

Sławomir Baniak to absolwent UCLA Anderson School of Management. W swojej karierze współpracował m.in. z takimi globalnymi p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 21:39
StoryEditor
Carrefour wciąż traci sklepy w Polsce. Placówek convenience zostało niewiele ponad 500
Carrefour traci w Polsce głównie franczyzowe sklepy convenience (fot. Robert Way/Shutterstock)

Na koniec trzeciego kwartału 2025 r. Carrefour miał w Polsce już tylko 759 sklepów. To o dziewięć placówek handlowych mniej niż na koniec czerwca. Liczba sklepów francuskiego operatora w naszym kraju topnieje regularnie od wielu kwartałów.

Carrefour Polska - wystawiony na sprzedaż, o czym donosiły niedawno jako pierwsze francuskie media - na koniec trzeciego kwartału miał 95 hipermarketów, 145 supermarketów, 512 s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. październik 2025 04:07